![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei voi joku auta minua olen tullut menettänyt yli tämän ongelman. 1. Minulla oli äskettäin asennettu Windows Vista Ultimate + sp1 minun SATA-kiintolevy, noin viikon keskimääräistä myöhemmin minun dvd kirjailija Lite-on shm-165p6s02c lakanneet toimimasta, (asema näkyy Oma tietokone ja laitteen hallinta) niin minulla oli tarkastella, onko Voisin poistaa ylempää ja alempaa suodattimet mutta isnt mitään. 2. Lisäksi minulla on cd-rom-ja CDRW-asema, sama asia tapahtuu, kun olen asentanut nämä molemmat näyttävät om minun tietokone laitteen hallinta, ainoa ero kolmen asemia on cd-rom-asema pian esittää cd minun tietokone vain jäätyy ja on kytketty pois pistokkeesta (ps asennettu kaikki kolme erikseen) kaksi muuta asemat eivät tee mitään, jossa on CD-tai DVD mutta pakoll doesnt crash 3. Yritin kaksi IDE-kaapelit vielä ei toimi, jos minulla on cd / dvd-ja dvd-asema voin tutkia ajaa vaan osoittaa, kuin jos ei ole cd-asemaan, olen myös yrittänyt pci ide ata-ohjain ja kaikki kolme, mutta sama asia. 4. lopulta käyttää erillistä ohjelmaa alustaa oma kovalevy ja asentaa xp käyttämällä cd-rom-asema, joka nyt kaatuu tietokoneeseen i metioned ennen, joten se toimi asentaa xp mutta pian asennettu samaan probs kanssa kaikki kolme asemat kiitos on joku voi antaa minulle idean mitä tehdä, on hämmästynyt, jos joku voi auttaa minua kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinulla on melko paljon kokeillut kaikki! Oletko kokeillut päivittämällä BIOS?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| no mutta kiitos materiala luulet ostaa sata dvd kirjailija on hyvä ratkaisu tähän ongelmaan, vain asemat tapana jopa koskevan pci ide adapteri, niin että minua usko sen ei ide ongelmia kiittää jälleen |
|
| |||
| |||
| No jos päivittäminen Bios ei auta, viimeisenä keinona kyllä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hieman tarkistusluettelo:
Varmista, että kaikki IDE-asemia (molemmat kovalevyt ja optinen) ovat jumpered oikein (Master tai Slave). Varmista, että IDE-kaapelit ja virtakaapelit ovat kunnolla liitetty asemat. Varmista, että IDE-kanavaa (sekä perus-ja keskiasteen) määritellään Auto / Auto Detect vuonna BIOS. Siirry Device Manager ja Uninstall sekä IDE ATA-tai ATAPI-ohjaimet Primary & Toissijaiset sitten reboot the system. Windows käynnistyy automaattisesti uudelleen IDE-ohjaimet amd redetect & asenna kaikki asemat. Jos on olemassa Windows häiriö, se yleensä huuhtele se pois. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| hi i tehnyt bios päivitys oli jo uusin versio, mutta tehnyt sen joka tapauksessa vielä mitään ovat huomanneet, että laite johtaja minun tietokone näyttää ide satamien primaryidechannel primaryidechannel secondaryidechannel secondaryidechannel Standarddualchannelpci ide-ohjain standarddualchannelpci ide-ohjain Onko tämä normaalia layout laitteen hallinta (minun pci ata / ide ohjain on lueteltu SCSI / RAID-laitteet) En yritä luoda raid järjestelmä toiselle kiintolevylle, mutta se oli viallinen. vain vierasta nyt kuten sanoin menettäneet ps pahoillani olen yrittänyt poistamalla sekä ide kanavaa ja vielä ei kiitos |
|
| |||
| |||
| Yep .... kaivoksen näyttää melko samanlainen kuin. Vaikka vianetsintä, voi olla hyvä ajatus poistaa PCI IDE-kortti, vain cas tämä on ristiriitaisia. Myös, oletko installled ohjelmistoa, joka sisältää Virtual Drives, kuten Daemon Tools tai Alcohol120? |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että uninstalled oikea IDE-kanava .... eli siinä, missä CDROM / DVDROM Drive (t) on asennettu? ...... jos epävarma oikeassa napsauttamalla kunkin kanavan ja valitse Ominaisuudet ja valitse Lisäasetukset-välilehti .... etsit Atapi cdrom Myös tämä näyttää tapahtua sen jälkeen, kun iTunes on asennettu ..... tämä voitaisiin tekijä liian? |
|
| |||
| |||
| hi Tein mitä sanoitte i uninstalled poweriso (mutta asemat didnt työtä puhdasta asennusta xp kun poweriso wasn't asennettu i yritti ennen i asentanut Windows-päivitykset ja jälkeen) i uninstalled IDE satamissa liian nojalla Lisäasetukset-välilehti se vain on kaksi vaihtoehtoa, jotka on asetettu automaattisesti havaita ja ja DMA, jos käytettävissä, yksi kanavien sanoo Ultra DMA 6 siirtotilan plus i on uudehko mobo joten ide-porttiin se! vain haluavat Voisin kuva tästä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, vaikka lähellä tätä |
|
| |||
| |||
| kiitos |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy ongelma | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25th Jun 2008 07:03 |
| DVD-Asema Ongelma .... | Rude | Drives & Removable Media | 1 | 3. helmikuu 2008 15:04 |
| DVD-Asema Ongelma | CD1 | Drives & Removable Media | 10 | 26. Jan 2008 08:00 |
| U3 Pen ajaa yhteensopivuus ongelma | :: Aaron:: | Drives & Removable Media | 5 | 16th Aug 2007 04:30 |
| Thread Tools | |
| |