![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lad os gå tilbage et par skridt, at når Vista Ultimate blev installeret og arbejder ok.
Hvilken hardware og software er installeret, i første omgang, når det fungerer ok? Hvad gjorde du tilføje (Hardware eller software) mellem dengang og når den først har undladt at anerkende din Lite-on shm-165p6s02c? Det kunne være din bedste chance for at fjerne alle partitioner fra din harddisk og starte på en frisk ..... dvs opstart med Vista DVD og lade det partitionere og formatere drevet og gøre en frisk installation. I betragtning af alle de tweaking du har gjort, er det måske også være en god ide at nulstille BIOS standardindstillingerne, før du begynder. Der synes ikke at være nogen rim eller begrundelse fra, hvad du har rapporteret, så du behøver at gøre noget drastisk som denne IMO, hvis du skal have en chance for at sortere ting ud. Også, dont blive fristet til at forsøge umpteen ting (knivoverfald i mørke), hvis noget ikke går planmæssigt. Rapportere tilbage her første .... der er tilstrækkeligt mange eksperter her for at hjælpe ![]() Held og lykke med det ...... oh btw, jeg er nødt til at spørge ..... er dette en ægte kopi af Vista? Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| hej tak for al den hjælp, da Vista blev installeret jeg havde Nero 8.1 og poweriso insalled Thats alle med hensyn til DVD / CD-software. ved første vista og nero hvor brænde dvd etc fint men så skal det stoppes læser discs den var brændt, men de tidligere har arbejdet Jeg har altid kun brugt min dvd forfatter så CD-RW drev kun kom i spil, indtil problemet med DVD den vista dvd plejer starte fra dvd-drevet enten også når jeg opdateret Vista Ultimate med Windows Update det gjorde ikke vise sp1 jeg hentede den manuelt, og det var omkring det tidspunkt drevet standses, og xp wouldnt boot på min harddisk, når Vista blev installeret så bruges et andet program til at formatere sikker sin kaldet killdisc eller noget. ps min Vista er en OEM-version tak igen |
|
| |||
| |||
| hi Phil desværre min vista ikke er ægte sin OEM version tak |
|
| |||
| |||
| OK .... Hvis du vil installere Vista og ikke XP, så lad os først se på, hvorfor Vista disk plejer boot. Har du checket boot drev sekvens, i bios, at sørge for, at CD / DVD-drev er den første opstartsenhed? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis det var downloadet eller kopieret, men så er det ikke |
|
| |||
| |||
| ja jeg har prøvet dette, men stadig intet sker det cdrom drev virker til boot xp men som jeg sagde i går ned med en cd med xp det CDRW aldrig værker fra boot eller dvd-drevet tak |
|
| |||
| |||
| ja Phil hentede det er forudaktiveret tak |
|
| |||
| |||
| Jamen det er formentlig grunden til du har problemer derefter. Masser af de ting på torrents osv. indeholder malware / spyware osv. og er blevet manipuleret, og krakket, ved at fjerne forskellige system filer. At være ærlig ..... dont spilde sin tid med dem, medmindre du ønsker den type hovedpine du får. Ikke kun, at de er ulovlige, og det er mod forum reglerne at diskutere på nogen måde. Hvis du har en ægte kopi af XP, kan vi forsøge at hjælpe dig med at installere denne, hvis du ønsker det. |
|
| |||
| |||
| hi Phil ja jeg er enig med dig for at være ærlig ville blot se, hvad forskellen directx10 gør ikke pengene værd Jeg tror min XP er ægte men fik nøglen og alt. så tror du en frisk installation af XP vil arbejde, men det plejer starte fra dvd-drevet vil bare nødt til at bruge cdrom drev, og håber, det gør ikke spiller op tak |
|
| |||
| |||
| Medmindre dvd-drevet er defekt, er der ingen grund til, at det ikke bør starte op fra XP-cd, som alle XP Installation diske er opstartbare. Det skal bare være et tilfælde af at indsætte disken og genstarte pc'en, forudsat din boot-rækkefølgen i BIOS er indstillet korrekt. Derefter bruge XP installationsguiden for at overskrive den Vista partition og gøre et format og ren installation |