![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mennään takaisin muutaman askeleen, jolloin Vista Ultimate oli asennettu ja toimii ok.
Mitä laitteisto-ja ohjelmisto oli asennettu, aluksi, jolloin se toimii ok? Mitä voit lisätä (Hardware tai ohjelmistot) välillä sen jälkeen, kun se ensin ei tunnista Lite-on shm-165p6s02c? Olisi ehkä paras veto poistaa kaikki osiot pois HDD ja aloittaa puhtaalta pöydältä ..... eli käynnistämistä Näköala DVD ja letting it osioida ja alustaa ajokykyyn ja tehdä uusi asennus. Koska kaikki säätämistä olette tehneet, se voisi myös olla hyvä idea nollata bios oletusasetuksiksi, ennen kuin aloitat. Ei näytä olevan mitään syytä, mitä olet ilmoittanut, niin sinun täytyy tehdä jotain radikaaleja näin IMO, jos sinulla on oltava mahdollisuus lajitteluun asiat. Myös dont houkutusta yrittää monta asiaa (puukotus in the dark), jos jokin asia ei mene suunnitellusti. Raportoimaan tästä ensimmäinen .... on riittävästi asiantuntijoita täällä auttamassa ![]() Good Luck kanssa ...... oh BTW, minun on kysyttävä ..... Onko tämä aito kopio Vista? My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| hi kiitos kaikesta avusta, kun Vista on asennettu i oli nero 8.1 ja poweriso insalled thats kaikki osalta dvd / cd-ohjelmisto. ensimmäisessä näköala ja nero jossa polttava dvd etc hieno mutta sitten se pysähtyi käsittelyssä levyjä se oli poltettu, mutta ne oli työskennellyt aiemmin olen aina vain käyttää minun dvd kirjailija joten cd-rw-asema vain tuli pelata, kunnes ongelma dvd Näköala dvd tapana käynnistää dvd ajaa joko myös silloin, kun i päivitetty Vista Ultimate Windows päivittää sen didnt näytä sp1 i ladata manuaalisesti ja se oli pyöreä noin kun ajaa pysäyttää ja xp wouldnt boot onto minun kovalevy, kun Vista on asennettu, käytetään toisen ohjelman alustaa varma sen kutsutaan killdisc tai jotakin. ps minun näköala on OEM-versio kiitos taas |
|
| |||
| |||
| hi phil valitettavasti minun näköala ei ole aito sen OEM-versio kiitos |
|
| |||
| |||
| OK .... olettaen haluat asentaa Vistan eikä XP, let's ensin tarkastella, miksi Vistan levy tapana boot. Oletko tarkistanut boot ajaa sekvenssin vuonna bios, varmista, että CD / DVD-asema on ensimmäinen Käynnistyslaitteen? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos se on ladattu tai kopioitu, mutta sitten se ei ole |
|
| |||
| |||
| kyllä olen yrittänyt, mutta silti mitään ei tapahdu, että cdrom asema toimii käynnistää xp mutta kuten sanoin kaatuu ja cd on xp ja CDRW koskaan töitä boot-tai DVD-asemaan kiitos |
|
| |||
| |||
| kyllä phil ladata se on esiaktivoitu kiitos |
|
| |||
| |||
| Hyvin, että on luultavasti miksi sinulla on ongelmia sitten. Paljon tavaraa on torrents jne. sisältää haittaohjelmia / vakoiluohjelmista ym. on käsitelty ja säröillä, poistamalla eri järjestelmän tiedostot. Jos haluat olla rehellinen ..... dont tuhlaa aikaa niiden kanssa, ellet halua tyyppi päänsärkyä olet saavat. Ei pelkästään, että se on laitonta ja se on vastoin foorumin sääntöjä keskustella millään tavalla. Jos sinulla on aito kopio XP, voimme yrittää auttaa sinua asentaa tämä, jos haluat. |
|
| |||
| |||
| hi phil kyllä olen samaa mieltä voit olla rehellinen vain halunnut nähdä, mitä eroa directx10 tekisi ole syytä rahat Mielestäni xp aito vaikka sain avaimen ja kaikki. niin luulette tuore asentaa ja xp toimisi mutta tapana käynnistää dvd-asema vain on käytettävä cdrom ajokykyyn ja toivon, että doesnt olla enintään kiitos |
|
| |||
| |||
| Ellei DVD Drive on viallinen, ei ole mitään syytä, miksi sen ei pitäisi käynnistää XP CD, sillä kaikki XP: n asennus-levyt on käynnistyväksi. On vain kyse siitä, että asetat levyn ja uudelleenkäynnistämisestä PC olettaen, sinun boot järjestykseen BIOS on asetettu oikein. Käytä sitten XP: n asennus-ohjattu päälle Vista-osio ja tehdä muodossa ja puhtaan asennuksen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy ongelma | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25th Jun 2008 07:03 |
| DVD-Asema Ongelma .... | Rude | Drives & Removable Media | 1 | 3. helmikuu 2008 15:04 |
| DVD-Asema Ongelma | CD1 | Drives & Removable Media | 10 | 26. Jan 2008 08:00 |
| U3 Pen ajaa yhteensopivuus ongelma | :: Aaron:: | Drives & Removable Media | 5 | 16th Aug 2007 04:30 |
| Thread Tools | |
| |