![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laten we terug een paar stappen, wanneer Vista Ultimate is geïnstalleerd en werkt ok.
Welke hardware en software is geïnstalleerd, aanvankelijk, toen hij werkzaam was ok? Wat heb je toevoegen (hardware of software) tussen toen en toen het voor het eerst niet te erkennen uw Lite-On SHM-165p6s02c? Het kan uw beste weddenschap om alle partities van uw harde schijf en opnieuw beginnen ..... dwz opstarten met de Vista-dvd en laten partitioneren en formatteren van de schijf en doe een nieuwe installatie. In het licht van het tweaken u hebt gedaan, is het misschien ook een goed idee om de bios standaard instellingen, voordat je begint. Er lijkt niet een rijm of reden van wat u hebt gemeld, dus je moet iets doen als deze drastische IMO, als je op een kans van sortering dingen uit. Ook dont de verleiding worden gebracht om te proberen talloze dingen (steken in het donker) als er iets niet verder te plannen. Verslag hier eerst .... er zijn genoeg deskundigen om u te helpen ![]() Succes met het ...... Oh btw, ik heb om te vragen ..... is dit een echte kopie van Vista? Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| hi dank voor alle hulp bij Vista is geïnstalleerd had ik Nero 8.1 en poweriso insalled thats all wat betreft dvd / cd-software. in eerste vista en nero waar branden dvd etc prima, maar dan is gestopt met het lezen van de schijven had gebrand, maar zij had gewerkt eerder heb ik altijd gewoon met mijn dvd-schrijver, zodat de cd-rw-station pas in het spel totdat het probleem met de dvd de Vista-dvd gewoon opstarten vanaf de dvd-station of Ook toen ik bijgewerkt met Windows Vista Ultimate bijwerken didnt show sp1 i handmatig gedownload en dat was rond de tijd dat het station gestopt en xp wouldnt boot op mijn harde schijf wanneer Vista is geïnstalleerd, zodat een ander programma gebruikt om er zeker van zijn formaat genaamd killdisc of iets. ps mijn vista is een OEM-versie thanks again |
|
| |||
| |||
| hi phil helaas mijn vista is niet echt haar een OEM-versie bedankt |
|
| |||
| |||
| OK .... ervan uitgaande dat u wilt installeren van Vista en XP niet, laat het eerst kijken naar de redenen waarom de Vista-schijf gewoon opstarten. Heeft u het opstartstation volgorde in het BIOS, om ervoor te zorgen dat de cd / dvd-station is het eerste opstartapparaat? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als het is gedownload of gekopieerd, maar dan is het niet |
|
| |||
| |||
| ja ik heb dit maar toch gebeurt er niets de cdrom drive werkt bij het opstarten van xp maar zoals ik al zei crasht met een cd in xp de CDRW nooit werken van boot-of dvd-station bedankt |
|
| |||
| |||
| ja phil gedownload is preactivated bedankt |
|
| |||
| |||
| Nou dat is waarschijnlijk de reden waarom je problemen hebt dan. Veel van de spullen op torrents enz. bevat malware / spyware etc. en is geknoeid en gebarsten, door het verwijderen van diverse systeembestanden. Om eerlijk te zijn ..... dont je tijd met hen hebben, tenzij je wilt dat de aard van de hoofdpijn die u krijgt. Niet alleen dat, ze zijn illegaal en het is tegen de forum regels te bespreken op welke wijze dan ook. Als je een echte kopie van XP, kunnen we proberen om u te helpen bij installeren van deze, indien u dat wenst. |
|
| |||
| |||
| hi phil ja ik het met u eens om eerlijk te zijn wilde zien wat verschil directx10 zou niet de moeite waard om het geld dat ik denk dat mijn XP is echt al kreeg de sleutel en alles. zo denk je dat een nieuwe installatie van xp zou werken maar het gewoon opstarten vanaf de DVD-drive zou alleen nog gebruik te maken van de cdrom drive en hoop dat het doesnt spelen up bedankt |
|
| |||
| |||
| Tenzij de dvd-drive is defect, er is geen reden waarom het niet mag starten vanaf de XP-cd, als alle XP Installatie schijven zijn bootable. Het moet gewoon een geval van het plaatsen van de schijf en het opnieuw opstarten van de pc, in de veronderstelling dat je opstartvolgorde in het BIOS is ingesteld. En gebruik dan de XP-installatie-wizard te overschrijven de Vista-partitie en doen een format en schone installatie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hard Drive Probleem | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25 jun 2008 07:03 |
| DVD Drive Probleem .... | Rude | Drives & Removable Media | 1 | De 3 februari 2008 15:04 |
| DVD Drive Probleem | CD1 | Drives & Removable Media | 10 | 26 Jan 2008 08:00 |
| U3 Pen drive compatibiliteit probleem | :: AARON: | Drives & Removable Media | 5 | 16 aug 2007 04:30 |
| Thread Tools | |
| |