![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb mijn CD-ROM, vervangen door dvd-schrijver, sindsdien mijn originele dvd rom lijkt te hebben genomen de cd-rom's plaats Hij speelt cd's, cd-roms, maar doet niets als ik een dvd in het Ik heb het goed te weten master / slave etc ideeën zouden zeer gewaardeerd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer u zeggen dat het niets doet wanneer je een dvd in ...... Bedoelt u autoplay geen kick in, of bedoel je de drive is niet toegankelijk in mijn computer?
| |||
| |||
| Citaat:
maar als ik een DVD in het ik kan horen spinnen maar autoplay does'nt kick in maar als ik een cd-rom of cd erin, zij spelen |
|
| |||
| |||
| Kunt u met de rechtermuisknop klikt u op Mijn Computer en expplore de dvd? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het vertelt me om een schijf in station |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het draaien van een OS Off RAM Only. | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 1 augustus 2009 10:04 |
| Computer niet kan lezen dvd-of cd-drive, DVD-station niet Load Disks | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25 apr 2009 10:14 |
| CD Drive kwesties op Dell OptiPlex SX260, Windows 2K Professional ... | use_me | Algemeen Hardware Chat | 12 | 13 okt 2008 00:49 |
| Het draaien van een harde schijf van de ene computer op een andere | zenit84 | Drives & Removable Media | 1 | De 2 januari 2008 06:54 |
| Langzaam uitvoeren van cd / dvd-rw-station | TomUK | Multimedia & Codecs | 7 | 29 nov 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |