![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tog ut min cd-rom, ersatt det med dvd-brännare, sedan min ursprungliga dvd rom verkar ha tagit cd rom plats Det spelar CD-skivor, cd-rom-skivor, men de gör ingenting när jag ställde en dvd i det Jag har installerat det ordentligt dvs master-slave mm alla idéer skulle vara mycket uppskattat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du säger det ingenting när du sätter en DVD i ...... menar du autoplay inte sparka i, eller är det du säger att enheten inte kan nås i min dator?
| |||
| |||
| Citat:
men när jag ställde en dvd på det jag kan höra det spinning men Autoplay does'nt spark i Men om jag sätter en cd-rom och cd i det, de spelar |
|
| |||
| |||
| Kan du högerklicka på Den här datorn och expplore DVD? |
|
| |||
| |||
| när jag högerklicka och utforska det säger mig att lägga till en disk i enhet |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Köra ett OS Av RAM Endast. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| Datorn kan inte läsa DVD-eller CD-enhet, DVD-enheten inte lastlinjekonvention Disks | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25 april 2009 10:14 |
| CD Drive frågor Dell Optiplex SX260, Windows 2K Professional ... | use_me | General Hardware Chat | 12 | 13 oktober 2008 00:49 |
| Köra en hårddisk från en dator på en annan | zenit84 | Drives & Removable Media | 1 | 2 januari 2008 06:54 |
| Långsam körning av CD / DVD-RW-enhet | TomUK | Multimedia & Codecs | 7 | 29 november 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |