![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina yrittänyt asentaa linux unohti sen ja uudelleen jakaminen minun kovalevy huomata tietokoneen hasn't ollut poissa käytöstä, koska ne. Tänään imuroin hackinstosh (x86 versio Macintosh) ja piti asentaa mutta olen huomannut, on dvd-asema wasn't minun tietokone tai laite johtaja päätin kokeilla ja käynnistä mutta se didnt ratkaise mitään ... koska nyt sen HAKU grub käynnisty mutta kallistuksen ja i cant teki Windows-tai Linux-levy vahvistaa boot ongelma mitään ideoita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye Kokeile päivittää firmware tai jotain mabye se pääsi irti
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HELP! Voiko poistetut tiedostot näy kannettavissa kovalevyn? | cashewcashish | Drives & Removable Media | 1 | 30 Jan 2009 13:02 |
| Poistettu linux, ei voi päästä XP osio OHJE !!!!!!!! | gorevan | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 11. marraskuu 2008 21:55 |
| Tapana näytä piilotetut tiedostot ja kansiot | sungod000 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 9. Huhtikuu 2008 08:00 |
| Partition ongelma, ikkunat tapana osio | ashaiba | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 21. Maaliskuu 2008 23:46 |
| SD-kortti osio poistetaan vahingossa. | Robbie | Drives & Removable Media | 2 | 1. joulukuu 2007 02:59 |
| Thread Tools | |
| |