![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs geprobeerd om Linux te installeren vergeten en opnieuw gepartitioneerd mijn harde schijf nota computer hasn't is uitgeschakeld omdat hen. Vandaag heb ik gedownload hackinstosh (x86-versie van macintosh) en ging te installeren, maar ik merkte bij DVD drive wasnt in mijn computer of apparaat manager heb ik besloten om te proberen en herstart, maar het didnt lossen alles ... want nu zijn op zoek naar GRUB te starten, maar het cant and i cant in een Windows of Linux schijf om de boot probleem ideeën? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye proberen upgrade firmware of iets mabye het heb verbroken
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP! Zal verwijderde bestanden worden weergegeven op draagbare harde schijf? | cashewcashish | Drives & Removable Media | 1 | 30 Jan 2009 13:02 |
| Schrappen linux, kan niet op XP-partitie HELP !!!!!!!! | gorevan | Windows besturingssystemen | 2 | 11 nov 2008 21:55 |
| Wont Toon verborgen bestanden en mappen | sungod000 | Virus, spyware & Security | 9 | De 9 april 2008 08:00 |
| Partitie probleem, ramen wont partitie | ashaiba | Windows besturingssystemen | 5 | 21 mrt 2008 23:46 |
| SD-kaart partitie per ongeluk verwijderd. | Robbie | Drives & Removable Media | 2 | 1 Dec 2007 02:59 |
| Thread Tools | |
| |