![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig prøvd å installere linux glemt det og er partisjonert min harddisk oppmerksom datamaskinen hasn't vært slått av siden dem. I dag skal jeg ned hackinstosh (x86 versjon av Macintosh) og skulle installere men jeg merke av DVD-stasjonen var ikke i Min datamaskin eller Enhetsbehandling jeg bestemte meg for å prøve og omstart, men det gjorde ikke løse noe ... fordi nå sin jakt etter grub til oppstart, men det skrånende og jeg skrånende putte i en Windows-eller Linux-disk for å fikse boot problem noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye prøve å oppgradere firmware eller noe mabye det fikk disconnected
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP! Vil slettede filer vises på bærbar harddisk? | cashewcashish | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 januar 2009 13:02 |
| Slettet linux, kan ikke komme på XP partisjonen HJELP !!!!!!!! | gorevan | Windows-operativsystemer | 2 | 11 nov 2008 21:55 |
| Wont Vis skjulte filer og mapper | sungod000 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 9 april 2008 08:00 |
| Partisjoner problem, vinduer wont partisjon | ashaiba | Windows-operativsystemer | 5 | 21 mars 2008 23:46 |
| SD-kort partisjon slettet ved et uhell. | Robbie | Drivere og flyttbare medier | 2 | 1 desember 2007 02:59 |
| Thread Tools | |
| |