mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

DVD-drev ikke vises i Denne computer.

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2008, 23:17
Donor-Gruppen

Default DVD-drev ikke vises i Denne computer.

Hej,

Jeg har for nylig fået en ny computer. Så jeg besluttede at kombinere to gamle sammen, dvs. udvide en af dem. Jeg har tilføjet RAM, en harddisk og erstattet et cd-drev med en dvd-drev. Den computer, der allerede havde et dvd-drev før. Nu når jeg tænder computeren, alt viser, bortset fra DVD-drev. Den oprindelige en ikke dukke op enten. Harddisken Jeg sætter i havde en anden kopi af Windows XP, men det var ikke gyldigt. Så nu er computeren har en gyldig og en ugyldig licens. Jeg havde tænkt på formatering drevet med ugyldig nøgle, men har ikke gjort det endnu. Kunne dette være en del af problemet? Jeg har tjekket alle kabler i og uden for computeren og alt er sikker. Any help is appreciated.
Old 28 april 2008, 23:44
Donor-Gruppen

Default DVD-drev ikke vises i Denne computer.

Hej,

Ingen grund til at hjælpe. Jeg har løst problemet ved at bruge en anden IDE kabel.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Speedstream modem viser ikke er tilsluttet, computer viser er ScottAU Networking, Modemer & VoIP 1 9. sep 2008 15:56
DVD-drev anerkendes som cd-drev? Axegrinder Drives & flytbare medier 5 19 januar 2008 14:05
Hvorfor er mine stillinger ikke vises? slipend Fællesskabet News & Chat 2 5. aug 2007 10:52
Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? Computer Spec General Hardware Chat 8 15. sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.