vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

DVD Drives näy Oma tietokone.

Reply

Thread Tools
Old 28 huhtikuu 2008, 23:17
Rahoittajien ryhmän

Hei,

Olen hiljattain saanut uuden tietokoneen. Siksi olen päättänyt yhdistää kaksi vanhat yhdessä, toisin sanoen. laajentamalla yksi niistä. Olen lisännyt RAM-muistia, kovalevyn ja korvata CD-asema, jossa on DVD-asema. Tietokone oli jo DVD-asema ennen. Nyt kun käynnistät tietokoneen, kaikki näkyy, paitsi DVD-asemat. Alkuperäinen yksi ei näy joko. Kovalevy Esitin vuonna oli toinen Windows XP, mutta se ei ollut voimassa. Nyt tietokone on yksi kelvollinen ja yksi kelpaa lisenssin. Olin ajatellut alustaa ajaa kelpaamattomista keskeinen, mutta ei ole tehnyt sitä vielä. Voisiko tämä olla osa ongelmaa? Olen tarkistanut kaikki kaapelit ja sen ulkopuolella tietokone ja kaikki on turvallinen. Kaikki apu on tervetullutta.
Old 28 huhtikuu 2008, 23:44
Rahoittajien ryhmän

Hei,

Ei tarvitse apua. Olen ratkaissut ongelman käyttämällä toista IDE-kaapelia.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.