mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

DVD-drives niet weergegeven in Mijn Computer.

Reply

Thread Tools
Old 28 apr 2008, 23:17
Donor Groep

Hoi,

Ik heb onlangs een nieuwe computer. Dus heb ik besloten om twee oude samen, dwz. het uitbreiden van een van hen. Ik toegevoegd RAM, een harde schijf en de plaats van een cd-rom-station met een DVD-schijf. De computer had al een dvd-station voor. Nu wanneer ik weer op de computer, alles te zien, behalve de DVD-stations. De originele een niet weergegeven worden. De harde schijf heb ik in nog een exemplaar van Windows XP, maar het was niet geldig. Dus nu de computer is een geldig en een ongeldige licentie. Ik dacht aan het formatteren van de schijf met de ongeldige sleutel, maar nog niet hebben gedaan het nog niet. Kan dit deel van het probleem? Ik heb alle kabels binnen en buiten de computer en alles is veilig. Iedere hulp is welkom.
Old 28 apr 2008, 23:44
Donor Groep

Hoi,

Geen behoefte om te helpen. Ik het probleem met een andere IDE kabel.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.