mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

DVD-stasjoner ikke vises i Min datamaskin.

Reply

Thread Tools
Old 28 april 2008, 23:17
Donor Group

Default DVD-stasjoner ikke vises i Min datamaskin.

Hei,

Jeg har nylig fått en ny datamaskin. Så jeg bestemte meg for å kombinere to gamle sammen, f.eks. utvide en av dem. Jeg har lagt til RAM, en harddisk og byttes ut en CD-stasjon med en DVD-stasjon. Datamaskinen allerede hadde en DVD-stasjonen før. Nå når jeg slår på maskinen, alt dukker opp, bortsett fra DVD-stasjoner. Den opprinnelige en ikke opp heller. Harddisken jeg satt i hadde en kopi av Windows XP, men det var ikke gyldig. Så nå datamaskinen har en gyldig og ett ugyldig lisens. Jeg tenkte på formatering stasjonen med ugyldig nøkkel, men ikke har gjort det ennå. Kunne dette være en del av problemet? Jeg har sjekket alle kabler på innsiden og utsiden av maskinen og alt er sikker. Hjelp er verdsatt.
Old 28 april 2008, 23:44
Donor Group

Default DVD-stasjoner ikke vises i Min datamaskin.

Hei,

Ingen grunn til å hjelpe. Jeg løste problemet ved å bruke en IDE-kabel.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Speedstream modem viser ikke tilkoblet datamaskin viser er ScottAU Nettverk, modem og VoIP 1 9nde sep 2008 15:56
DVD-stasjoner som blir anerkjent som CD-stasjoner? Axegrinder Drivere og flyttbare medier 5 19 januar 2008 14:05
Hvorfor er mitt innlegg ikke vises? slipend Community News & Chat 2 5 august 2007 10:52
Harddisken Problem - Hvorfor kan ikke min datamaskin godta alle mine harddisker? Computer Spec General Hardware Chat 8 15nde sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.