![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Mijn dvd-rom drive doet werkzaamheden sinds ik moederbord heb veranderd. er is de macht om naar het station, omdat het wordt geopend wanneer de computer wordt uitgevoerd. I dont have any software voor het station en ben niet niet zeker van wat het maken is. Kan ik drivers installeren voor een andere dvd-rom die dezelfde specificaties heeft. De drive doesnt verschijnt in Deze computer of in device manager maar wel apear in de bios. Heeft u nog vragen laat het me weten en ik hoop dat ik ze kan beantwoorden. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u XP, zijn er geen drivers nodig, omdat XP generieke bestuurders (one size fits all voorziet).
| |||
| |||
| Nee, zeker niet weergegeven in Schijfbeheer. Any advice? |
|
| |||
| |||
| Dat is vreemd, als het laat zien in de BIOS, maar niet in disc manager dan kan ik alleen maar denken kan het defect. U kunt ook proberen een andere IDE-kanaal gewoon veilig te zijn, opnieuw zorg ervoor dat blijkt in de BIOS eerst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Na installatie van Vista Re-USB doesnt work on Toshiba Laptop | anikomr | Windows besturingssystemen | 22 | 20 november 2009 17:21 |
| Probleem installeren van Windows 7! CD Drive doesnt work! | azruski | Windows besturingssystemen | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Internet verbinding via modem maar telefoonlijn doesnt werk | walksalone | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2009 04:22 |
| Wat doet een PCI doen wat hij doesnt work!? | CAZ | Netwerken, modems & VoIP | 23 | 4 Dec 2008 00:31 |
| Waarom doesnt CSS is vet of sterke werk? | sirantonycartwright | Web Design, Hosting & SEO | 3 | De 6 augustus 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |