![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Min DVD-ROM-stasjon ikke arbeide siden jeg har byttet hovedkort. Det er makt komme til stasjonen fordi den ikke kan åpnes når datamaskinen kjører. I dont have all programvare for stasjonen, og er ikke usikker på hva de gjør, er. Kan jeg installere drivere for en DVD-ROM som har samme spesifikasjoner. Stasjonen doesnt vises i Min datamaskin eller i Enhetsbehandling, men det gjør apear i bios. Eventuelle spørsmål kan gi meg, og jeg håper jeg kan svare på dem. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du bruker XP, er det ingen drivere er nødvendig, som XP gir generiske drivere (one size fits all).
| |||
| |||
| Nei det vises ikke i Diskbehandling. Noen råd? |
|
| |||
| |||
| Det er merkelig, hvis den viser i BIOS, men ikke på plate manager så kan jeg kun tror det kan være defekt. Du kan også prøve en annen IDE-kanal bare for å være trygge, igjen sørge for at den viser i BIOS først. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Etter Vista Re-installasjon USB ikke arbeide på Toshiba Laptop | anikomr | Windows-operativsystemer | 22 | 20 november 2009 17:21 |
| Problem Installere Windows 7! CD-stasjon ikke arbeide! | azruski | Windows-operativsystemer | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Internett-tilkobling via modem men telefonlinje doesnt work | walksalone | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 juni 2009 04:22 |
| Hva gjør en PCI gjøre som det doesnt work! | Caz | Nettverk, modem og VoIP | 23 | 4 desember 2008 00:31 |
| Hvorfor ikke CSS er fet eller sterk arbeid? | sirantonycartwright | Web Design, hosting & SEO | 3 | 6 august 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |