![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun nykyinen PC Minulla on Sony DVD-RW-asema, joka tähän asti on ollut suuri, olen vain meni polttaa joitakin ohjelmia levylle levy ja ovat huomanneet, se vain palovammoja klo 1x Speed. Tämä on tarkoitus olla 16x kirjallisesti ajokykyyn ja tietenkin sen ottaen iän polttaa mitään, Windows kieltäytyy tunnustamasta se voi kirjoittaa DVD .. Tämä on huolestuttavaa minulle kaverit koska en paljon takaisin yritysten ja tällainen DVD: n Kaikki apu on tervetullutta! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olettaen, että tämä on XP ja IDE (ei SATA):
Siirry Device Manager / IDE ATA-tai ATAPI-ohjaimet, laajenna erä ... oikeus valitse kanava, jossa pyrkimys on asennettu, ja valitse "Poista" .... Vahvista valinta ja käynnistä tietokone. Windows käynnistyy automaattisesti uudelleen IDE-ohjain ja kaikki asema (t)-kanava. Jos se on hyvin tiedossa XP häiriöstä DMA asetukset palataan PIO Mode, näin korjata sen. My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Xp niin hitaasti | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 28th Jan 2009 15:17 |
| Hidas | Muay | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 26 | 30 Jan 2008 14:24 |
| Hidas Etusivu LAN - Miksi se on menossa hitaasti? | sirantonycartwright | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 21. Jul 2007 08:31 |
| It's all hieman hidasta ... | jelboy | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12. Jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |