mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

DVD-RW er treg.

Reply

Thread Tools
Old 7nde Dec 2008, 15:34
Medlem Group

I min nåværende PC jeg har en Sony DVD-RW-stasjonen som inntil nå har vært stor, jeg bare gikk å brenne noen programvaren på en disk og har lagt merke til det bare noen brannsår på 1x hastighet. Dette er ment å være et 16x skrive stasjonen og åpenbart sin tar en tid å brenne noe som helst, Windows nekter å anerkjenne den faktisk kan skrive til DVD ..

Dette er troubling meg gutta siden jeg gjøre mye back ups og slike på DVD's

Hjelp er verdsatt!
Old 7nde Dec 2008, 16:04
Donor Group

Antar dette er XP og en IDE-stasjon (ikke SATA):
Gå til Enhetsbehandling / IDE ATA / ATAPI-kontrollere, utvide element ... høyreklikker du på den kanalen, der stasjon er montert og velg "Uninstall" .... bekrefte valget, og deretter restarte PCen.
Windows vil automatisk installere IDE-kontroller og eventuelle stasjon (er) på denne kanalen.
Hvis det er den velkjente XP problem med DMA innstillingene tilbake til PIO-modus, vil dette riktig det.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.