mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Fejl flytter filen fra en ekstern harddisk til en anden

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 21:52
DMB
Ny Medlem Gruppen

Default Fejl flytter filen fra en ekstern harddisk til en anden

Jeg har nogle optagelser fra en venner ekstern harddisk, der skal flyttes til min eksterne harddisk, så jeg kan give det tilbage. Jeg var i stand til at flytte de mindre filer, under ca 5GB, uden problemer.

Men så når jeg prøver at flytte alle de større filer, alle omkring 10 GB, det lyder:
"Fejl Kopiering af fil eller mappe"

Kan ikke kopiere 'filnavn' - Clip 001: Der er ikke nok ledig diskplads.

Slet et eller flere af de filer til fri diskplads, og prøv igen.

Og så det giver mig mulighed for at "Diskoprydning ...« eller 'OK'

Begge harddiske Western Digital My Books. Den ene prøver jeg at overføre til har over 550GB gratis, og en overførsel fra har ca 300GB gratis.

Jeg har ingen idé om hvad de skal gøre. Jeg har endda gået så langt som til at klare 12GB ud for den interne harddisk for at se, om det har haft en virkning, og det ikke gjorde. Enhver hjælp vil være værdsat.
Old 22 juni 2009, 02:19
Medlem Gruppen

Hvis jeg husker korrekt, hvis den er formateret i FAT32-filsystem (hvor det sandsynligvis er) så vil det ikke støtte fil overførsel af filer på mere end 5GB. Det er derfor, du var i stand til at overføre disse til noget problem.

ah ja .... havde det i mine bogmærker ...

http://www.hanselman.com/blog/TheDuh...ileSystem.aspx

Hope this helps.
Old 22 juni 2009, 03:51
Donor-Gruppen

Jep .... Jonathon28 har helt ret .... Det er en FAT32 begrænsning er den maksimale filstørrelse er faktisk 4GB

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Flytning af filer fra en harddisk til en anden rencowas Drives & flytbare medier 0 31. maj 2009 18:12
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
Eksternt drev filoverførsel edwinzo Drives & flytbare medier 13 16. maj 2008 16:30
Ekstern harddisk thwapy Drives & flytbare medier 1 27th Dec 2007 11:42
Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk ken979 Drives & flytbare medier 1 13 august 2007 17:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.