![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nogle optagelser fra en venner ekstern harddisk, der skal flyttes til min eksterne harddisk, så jeg kan give det tilbage. Jeg var i stand til at flytte de mindre filer, under ca 5GB, uden problemer. Men så når jeg prøver at flytte alle de større filer, alle omkring 10 GB, det lyder: "Fejl Kopiering af fil eller mappe" Kan ikke kopiere 'filnavn' - Clip 001: Der er ikke nok ledig diskplads. Slet et eller flere af de filer til fri diskplads, og prøv igen. Og så det giver mig mulighed for at "Diskoprydning ...« eller 'OK' Begge harddiske Western Digital My Books. Den ene prøver jeg at overføre til har over 550GB gratis, og en overførsel fra har ca 300GB gratis. Jeg har ingen idé om hvad de skal gøre. Jeg har endda gået så langt som til at klare 12GB ud for den interne harddisk for at se, om det har haft en virkning, og det ikke gjorde. Enhver hjælp vil være værdsat. |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg husker korrekt, hvis den er formateret i FAT32-filsystem (hvor det sandsynligvis er) så vil det ikke støtte fil overførsel af filer på mere end 5GB. Det er derfor, du var i stand til at overføre disse til noget problem. ah ja .... havde det i mine bogmærker ... http://www.hanselman.com/blog/TheDuh...ileSystem.aspx Hope this helps. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep .... Jonathon28 har helt ret .... Det er en FAT32 begrænsning er den maksimale filstørrelse er faktisk 4GB
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Flytning af filer fra en harddisk til en anden | rencowas | Drives & flytbare medier | 0 | 31. maj 2009 18:12 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Eksternt drev filoverførsel | edwinzo | Drives & flytbare medier | 13 | 16. maj 2008 16:30 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Thread Tools | |
| |