vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Virhe liikkuvat tiedosto yhden ulkoisen kovalevyn toiseen

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 21:52
DMB
Uusi Jäsen

Minulla on jonkin verran materiaalia on ystäviä ulkoisen kovalevyn, joka on siirretty minun ulkoiselle kovalevylle, jotta voin antaa sen takaisin. Minulla oli mahdollisuus siirtää pienten tiedostojen mukaan noin 5GB, ilman ongelmia.

Mutta sitten kun yritän siirtää kaikki suuret tiedostot, kaikki noin 10 Gt, se kuuluu seuraavasti:
"Virhe kopioiminen Tiedosto tai kansio"

Ei voi kopioida "tiedoston nimi" - Clip 001: ei ole tarpeeksi vapaata levytilaa.

Poistaa yhden tai useamman tiedostot vapaata levytilaa ja yritä uudelleen.

Ja sitten se antaa minulle mahdollisuuden "Disk Cleanup ..." tai "OK"

Molemmat kovalevyt ovat Western Digital My Books. Yhden olen yrittänyt siirtää on yli 550GB ilmaiseksi, ja yksi siirtää on noin 300 Gt vapaata.

Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä. Olen jopa mennyt niin pitkälle, että selkeä 12GB pois sisäinen kovalevy nähdä, jos tämä on ollut vaikutusta, eikä se ollut. Kaikki apu olisi tervetullutta.
Old 22 kesäkuu 2009, 02:19
Jäsen

Jos muistan oikein, jos se on formatoitu FAT32-tiedostojärjestelmä (joka luultavasti on) niin se ei tue tiedostojen siirto tiedostoja yli 5GB. Siksi sinun pystyivät siirtämään niitä ei ole ongelma.

ah kyllä .... jos se olisi minun kirjanmerkkejä ...

http://www.hanselman.com/blog/TheDuh...ileSystem.aspx

Hope this helps.
Old 22 kesäkuu 2009, 03:51
Rahoittajien ryhmän

Yep .... Jonathon28 on aivan oikeassa .... se on FAT32 rajoittaminen, enintään tiedoston todella 4GB

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.