![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Jeg forsøger at flytte rundt regnet 300GB af data fra et eksternt drev til et andet, både tilsluttes via USB til en pc, der kører Vista med 2GB RAM. Men jeg bliver ved med at få "Der er ikke nok hukommelse til at fuldføre handlingen" ca halvvejs igennem, og er nødt til at stoppe. Sikkert 2GB hukommelse er nok til at håndtere at overføre dette beløb uden problem eller er jeg mangler noget? Sætter pris på enhver hjælp og tak på forhånd. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Overførsel til pc'en først, derefter til den anden drev.
|
|||
|
|||
|
Thanks Dave. Min indre drev er temmeligt fulde i øjeblikket, men jeg kunne let flytte nogle ting, så jeg kan gøre det på den måde.
Hvorfor er det at du kan ikke bare overføre fra en ekstern i forhold til andre skønt?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bare en tanke .... er både eksterne drev NTFS? .... hvis kilden drev er NTFS og Destination drev er FAT32, alle filer større end 4GB vil kaste op denne besked, på grund af Filstørrelsen grænsen på FAT32-drev.
|
|||
|
|||
|
Begge drev er NTFS, der er grunden til, at jeg troede, det vil alle overførsel OK ... I sidste ende Jeg har lige flyttet det hele i mindre bidder af omkring 30 GB. En smerte i Butt men arbejdet gjort.
|
|
|
|||
|
|||
|
Glad for, at du har fundet en løsning ....... Jeg vagt huske læsning eller andet sted, at der var en hukommelsesfejl fejl i Vista, der også gav "ikke nok hukommelse" besked, men jeg cant find artiklen i øjeblikket ..... hvis jeg finder det, I'll post tilbage.
|
|
|
|||
|
|||
|
Du har ret, der ser ud til at være en fejl i Vista, når du kopierer stort beløb på én gang. Tilsyneladende er det også mere tilbøjelige til at opstå, hvis din AV er Kaspersky hvilket er, hvad jeg bruger, så forklarer det. Jeg burde nok have søgt på før jeg indsendt eh ...
Der er et hotfix til rådighed efter anmodning fra MS selv, så jeg vil prøve det og se, hvordan det går .. |
|
|
|||
|
|||
|
Good stuff ..... hvis du finde IOT og det virker ok, så lad os vide, hvordan det går. Jeg forestiller mig, det vil få samlet i SP1, når den ankommer.
|
|
|
|||
|
|||
|
Vil gøre. Stadig intet svar fra MS men så måske jeg vil vente på SP1 ...
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
__________________ Mit system: Tim
|