![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen yrittänyt siirtää noin 300 Gt tietojen yhdestä ulkoisen aseman toiseen, sekä kytketty USB PC käynnissä Vistan kanssa 2GB RAM-muistia. Mutta, minun pitää saada "Muisti ei riitä toiminnon suorittamiseen" noin puolivälissä ja on lopetettava. Varmasti 2GB muistia riittää käsittelemään siirtää tämän summan ilman ongelmia tai olen puuttuu jotain? Arvostaa apua ja kiitos etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirto PC ensin, sitten päälle toiseen asemaan.
| |||
| |||
| Kiitos Dave. Oma sisäinen asema on melko täynnä tällä hetkellä, mutta en voisi helposti siirtää joitakin juttuja, jotta voin tehdä sen tällä tavalla. Miksi se, että et voi vain siirtää yhdestä ulkopuolisten muiden vaikka? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri ajatus .... ovat sekä ulkoisia asemia NTFS? .... jos lähde asema on NTFS ja Destination asema on FAT32, kaikki tiedostot suurempi kuin 4GB heittää tämän viestin, koska tiedoston raja FAT32-asemia.
| |||
| |||
| Molemmat asemat ovat NTFS minkä vuoksi ajattelin, että se ihan kaikki siirto OK ... Loppujen lopuksi olen juuri muuttanut kaiken pienemmissä erissä noin 30 Gt. A kipu Butt mutta työ. |
|
| |||
| |||
| Kiva kun löytyi kiertotapaa ....... I epämääräisesti muistaa käsittelyssä jonnekin, että oli olemassa muistivuodon vian Vista, joka myös antoi "ei ole tarpeeksi muistia"-viestin, mutta kallistus löytää artikkelin tällä hetkellä ..... jos löydän sen, I'll post takaisin. |
|
| |||
| |||
| Olet oikeassa, ei, ei näytä olevan virheen Vista kopioidessasi suuria määriä kerralla. Ilmeisesti se on myös todennäköistä, jos AV on Kaspersky mitä voin käyttää, jotta selittää sitä. Minun olisi todennäköisesti hakea ennen kuin lähetetty eh ... There's hotfix saatavilla pyynnöstä ms vaikka so I'll kokeilla sitä, ja miten se menee .. |
|
| |||
| |||
| Good stuff ..... Jos löydät paljon ja se toimii ok, meidän on tiedettävä, miten se menee. Luulen, se saa sisällytetty SP1: n, kun se saapuu. |
|
| |||
| |||
| Aikoo tehdä. Vielä ole vastausta MS vaikka niin ehkä I'll odottaa SP1 ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Tim
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten siirtää tiedostoja hardrive ulkoisiin tallennusväline | oldun1 | General Software Chat | 2 | 29 lokakuu 2009 01:32 |
| Virhe liikkuvat tiedosto yhden ulkoisen kovalevyn toiseen | DMB | Drives & Removable Media | 2 | 22. kesäkuu 2009 03:51 |
| Tiedostojen siirto ongelmia vanhojen hdd uusiin hdd | githanis | Drives & Removable Media | 0 | 22. toukokuuta 2009 16:44 |
| Miten siirtää tiedostoja ulkoiseen hardrive Linux livecd? | aechain | Drives & Removable Media | 1 | 25 Jan 2008 16:05 |
| Varasto ja kuukausittaiset tiedostojen siirto? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 5th Jun 2007 12:50 |
| Thread Tools | |
| |