![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there, I'm trying to move ongeveer 300GB van gegevens van een externe schijf naar de andere, beide aangesloten via USB op een pc draait Vista met 2GB RAM. Maar ik krijg steeds "Er is onvoldoende geheugen om de operatie" ongeveer halverwege en hebben te stoppen. Zeker 2GB geheugen is voldoende om de overdracht van dat bedrag zonder probleem of ben ik iets ontbreekt? Waardeer elke hulp en Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Transfer naar de pc en vervolgens op de andere schijf.
| |||
| |||
| Thanks Dave. Mijn interne drive is vrijwel volledig op het moment, maar ik kon gemakkelijk verschuiven sommige dingen dus ik kan het op die manier. Waarom is het dat je niet alleen de overdracht van de ene naar de andere externe al? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoon een gedachte .... zijn zowel de externe schijven NTFS? .... Als de bron schijf is NTFS en de bestemmings-schijf is FAT32, alle bestanden die groter zijn dan 4GB zal overgeven dit bericht, als gevolg van bestandsgrootte limiet op FAT32-stations.
| |||
| |||
| Beide drives zijn NTFS en dat is waarom ik dacht dat je alle overdracht OK ... Op het einde ik net verhuisd alles in kleine stukjes van ongeveer 30GB. Een pijn in de kont maar werk. |
|
| |||
| |||
| Blij dat je er een workaround ....... Ik herinner me vaag lezen ergens dat er een geheugenlek bug in Vista, die heeft ook de "niet genoeg geheugen" bericht, maar ik cant vind het artikel op dit moment ..... als ik vind het, ik post terug. |
|
| |||
| |||
| Je hebt gelijk, er lijkt te zijn met Vista een fout bij het kopiëren van grote hoeveelheden in een keer. Blijkbaar is het ook eerder optreden als uw AV is Kaspersky dat is wat ik gebruik, dus dat verklaart het. Ik zou waarschijnlijk hebben gezocht voordat ik gepost eh ... Er is een hotfix beschikbaar is op verzoek van ms al dus ik probeer dat en zie hoe het gaat .. |
|
| |||
| |||
| Good stuff ..... Als u zoekt IOT en het werkt ok, laat het ons weten hoe het gaat. Ik stel het je krijgt gebundeld in SP1, wanneer ze aankomt. |
|
| |||
| |||
| Zal ik doen. Nog steeds geen antwoord van MS al dus misschien zal ik wachten op SP1 ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Tim
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe bestanden van hardrive naar externe opslagapparaat | oldun1 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 29 oktober 2009 01:32 |
| Fout bij het verplaatsen bestand vanaf een externe harde schijf naar de andere | DMB | Drives & Removable Media | 2 | 22 jun 2009 03:51 |
| File transfer problemen uit oude hdd aan nieuwe hdd | githanis | Drives & Removable Media | 0 | 22 mei 2009 16:44 |
| Hoe de overdracht van bestanden naar externe hardrive met Linux LiveCD? | aechain | Drives & Removable Media | 1 | 25 Jan 2008 16:05 |
| Bergruimte en maandelijkse file transfer? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 5 juni 2007 12:50 |
| Thread Tools | |
| |