![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg prøver å flytte lag 300 GB med data fra en ekstern disk til en annen, både koblet via USB til en PC som kjører Vista med 2GB RAM. Men jeg får stadig "Det er ikke nok minne til å fullføre operasjonen" omtrent halvveis gjennom og måtte stoppe. Sikkert 2GB minne er nok til å håndtere overføre dette beløpet uten problem eller er det jeg mangler noe? Setter pris på all hjelp og takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overføring til PC først, og deretter til den andre stasjonen.
| |||
| |||
| Takk Dave. Min interne stasjonen er stort sett fullt i øyeblikket, men jeg kan enkelt skifte noen ting så jeg kan gjøre det på den måten. Hvorfor er det at du kan ikke bare overføre fra en ekstern til den andre om? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare en tanke .... er både eksterne disker NTFS? .... hvis kilden stasjon er NTFS og Destinasjon stasjonen FAT32, noen filer større enn 4GB vil kaste opp denne meldingen, skyldes filstorleik grensen på FAT32-stasjoner.
| |||
| |||
| Begge stasjoner NTFS som er grunnen til at jeg trodde det ville alle overføre OK ... I slutten Jeg flyttet alt i mindre biter på rundt 30GB. En smerte i baken, men jobben gjort. |
|
| |||
| |||
| Glad du har funnet en løsning ....... Jeg vaguely huske å lese et sted at det var et minne lekkasje feil i Vista, som også ga "ikke nok minne"-melding, men jeg skrånende finner artikkelen i øyeblikket ..... hvis jeg finner den, vil jeg legge tilbake. |
|
| |||
| |||
| Du har rett, det gir inntrykk av å være en feil med Vista når du kopierer store mengder i en gå. Sannsynligvis er det også mer sannsynlig skje hvis AV er Kaspersky som er det jeg bruker, så det forklarer det. Jeg burde nok ha søkte før jeg postet eh ... Det er en hurtigreparasjon tilgjengelig på anmodning fra MS om så jeg skal prøve det og se hvordan det går .. |
|
| |||
| |||
| Good stuff ..... Hvis du finner mye og det virker ok, la oss få vite hvordan det går. Jeg antar det vil bli samlet sammen i SP1 når den kommer. |
|
| |||
| |||
| Vil gjøre. Fortsatt ingen svar fra MS skjønt så kanskje jeg skal vente til SP1 ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Tim
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan overføre filer fra hardrive til ekstern lagringsenhet | oldun1 | General Software Chat | 2 | 29 oktober 2009 01:32 |
| Feil flytte filer fra en ekstern harddisk til en annen | dmb | Drivere og flyttbare medier | 2 | 22 juni 2009 03:51 |
| Filoverføring problemer fra gamle HDD til nye HDD | githanis | Drivere og flyttbare medier | 0 | 22 mai 2009 16:44 |
| Slik overfører du filer til eksterne hardrive med Linux LiveCD? | aechain | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 januar 2008 16:05 |
| Lagringsplass og månedlige filoverføring? | alexderwolf | Web Design, hosting & SEO | 2 | 5 juni 2007 12:50 |
| Thread Tools | |
| |