![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået en ekstern harddisk, at jeg agter at have sat i min computer hele tiden. Jeg ved, at hvis jeg skal trække harddisk jeg nødt til at bruge 'Sikker fjernelse af hardware ", spørgsmålet er, skal jeg gøre dette, hver gang jeg vil til at lukke computeren, eller kan jeg bare lade det være sluttet i alle tid og ikke bekymre dig om at gå gennem denne procedure? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke sige, jeg har nogensinde brugt Sikker fjernelse af hardware mulighed.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Ekstern harddisk Problem | golfer1 | Drives & flytbare medier | 4 | 7 august 2007 11:39 |
| Ekstern harddisk ikke anerkendes af PC | Kim | Drives & flytbare medier | 16 | 17 juli 2007 04:00 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |