![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut ulkoisen kovalevyn, että aion olla kytkettynä minun tietokone koko ajan. Tiedän, että jos aion irrota kiintolevyä olen käyttää "Poista laite turvallisesti", kysymys on, pitääkö minun tehdä tämän aina, kun haluan shutdown tietokone tai voin vain jättää se kytketty kaikki aikaa ja ole huolissasi eletään tätä menettelyä? Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En voi sanoa, olen koskaan käyttänyt turvallisesti poistaa laitteiston vaihtoehto.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Mistä voin ostaa ulkoinen kovalevy | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13th Aug 2007 17:11 |
| Ulkoinen kovalevy ongelma | golfer1 | Drives & Removable Media | 4 | 7. Aug 2007 11:39 |
| Ulkoinen kovalevy ei tunnusta PC | Germ | Drives & Removable Media | 16 | 17. Jul 2007 04:00 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19th Jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |