![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een externe harde schijf die ik van plan te zijn aangesloten op mijn computer de hele tijd. Ik weet dat als ik ga haal de harde schijf heb ik voor het gebruik van 'Hardware veilig verwijderen', de vraag is, moet ik doen dit elke keer als ik wil de computer afsluiten of kan ik alleen maar laat het stopcontact in alle tijd en niet bang te gaan door middel van deze procedure? Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kan niet zeggen dat ik ooit heb gebruikt het veilig verwijderen van hardware-optie.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Waar kan ik kopen een externe harde schijf | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 aug 2007 17:11 |
| Externe Hard Drive Probleem | golfer1 | Drives & Removable Media | 4 | De 7 augustus 2007 11:39 |
| Externe harde schijf niet herkend door pc | Germ | Drives & Removable Media | 16 | De 17 juli 2007 04:00 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |