![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat fått en ekstern harddisk som jeg har tenkt å ha plugget inn i datamaskinen min hele tiden. Jeg vet at hvis jeg kommer til å koble harddisken jeg bruke "Trygg fjerning av maskinvare", spørsmålet er, må jeg gjøre dette hver gang jeg ønsker å avslutte maskinen eller kan jeg la det være plugget i alle tid og ikke tenke på å gå gjennom at prosedyren? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke si jeg noensinne har brukt Trygg fjerning av maskinvare alternativet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Ekstern harddisk problem | golfer1 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 7 august 2007 11:39 |
| Ekstern harddisk ikke anerkjent av PC | Germ | Drivere og flyttbare medier | 16 | 17 juli 2007 04:00 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |