mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Ekstern harddisk fra gamle system?

Reply

Thread Tools
Old 20 januar 2008, 04:07
Medlem Gruppen

Default Ekstern harddisk fra gamle system?

Hej Alle. Meget nyt til det, så skal du have tilgivelse i din sjæl.

Havde en terminal CPU nedbrud på min gamle dell. Jeg var ved hjælp af XP. Fjernet Seagate 7200.7. Købte en ny Compaq Presario kører pre lastes Vista Home Premium (Gud hjælpe mig).

Jeg vil bruge den gamle harddisk som en ekstern harddisk. Jeg har købt (venter på levering) en adapter kit med USB-kabel. Jeg har brug for at hente filer fra dette gamle harddisk. Er der nogen, forudser et problem med at få adgang til data om den gamle harddisk. Jeg har haft så mange uro med Vista, som jeg har kommet til at forvente problemer.

Cheers på forhånd.
Old 20 januar 2008, 05:24
Donor-Gruppen

Nej, det vil vise sig lige som en almindelig harddisk. Det kan være virkelig langsomt på grund af USB (jeg har netop sat det i kan lide det, der oprindeligt var), men du bør ikke have nogen problemer.

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 januar 2008, 05:37
Medlem Gruppen

Mange tak.
Harddisken er en Sata version og der er ingen jumpere udstyret til det. Jeg vil ikke være i stand til at indstille den til at styre. eventuelle problemer?

Tak igen
Old 20 januar 2008, 05:38
Donor-Gruppen

SATA har ingen jumpere, det er derfor, de er så bekvemt - ingen Messing rundt med master / slave / kabel vælge mumbo jumpere, bare stikket i og bruge. Bør ikke være et problem.
Old 20 januar 2008, 05:38
Medlem Gruppen

I a, så tog det til en computer butik og de kunne ikke få det til at virke på min Compaq som slave?
Old 20 januar 2008, 05:39
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cawleym1 View Post
I a, så tog det til en computer butik og de kunne ikke få det til at virke på min Compaq som slave?
Hvis det er SATA they're BSing du, ligesom jeg sagde der ikke er nogen master / slave ting i SATA, that's IDE / PATA kun.
Old 20 januar 2008, 05:43
Medlem Gruppen

Mange tak min ven.
Skål
Old 20. januar 2008, 05:55
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cawleym1 View Post
Har de rent faktisk forsøger at tilslutte den op? .... Hvis ikke, de var enten fobbing du ud, eller dont kende hvad they'e gør ........... som Carbon siger SATA harddiske har ingen Master eller Slave indstillinger.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20 januar 2008, 06:16
Medlem Gruppen

Faktisk har jeg bedt dem om at passe de gamle harddisk og sætte den op som en dual boot-system. ny harddisk med Vista og gamle med XP. sagde de, at de ikke kunne gøre det. Så jeg bad dem om at slippe af med den vista og belastning XP i den nye disk, der fulgte med Compaq. de sagde, at der var noget om Compaq, der forhindrer dem i at gøre det. De sættes i totaly ny harddisk, og det ville stadig ikke tage XP. De troede, det var noget at gøre med Compaq harware? Hvad skal jeg vide.

Tak for dit input
Old 20. januar 2008, 06:19
Donor-Gruppen

Lyder som de ikke ønskede jobbet .... sandsynligvis en smule for meget gerne hårdt arbejde for dem, eller de ikke vidste, hvordan ........ blev det PC World af enhver chance?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.