![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle. Meget nyt til det, så skal du have tilgivelse i din sjæl. Havde en terminal CPU nedbrud på min gamle dell. Jeg var ved hjælp af XP. Fjernet Seagate 7200.7. Købte en ny Compaq Presario kører pre lastes Vista Home Premium (Gud hjælpe mig). Jeg vil bruge den gamle harddisk som en ekstern harddisk. Jeg har købt (venter på levering) en adapter kit med USB-kabel. Jeg har brug for at hente filer fra dette gamle harddisk. Er der nogen, forudser et problem med at få adgang til data om den gamle harddisk. Jeg har haft så mange uro med Vista, som jeg har kommet til at forvente problemer. Cheers på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det vil vise sig lige som en almindelig harddisk. Det kan være virkelig langsomt på grund af USB (jeg har netop sat det i kan lide det, der oprindeligt var), men du bør ikke have nogen problemer.
| |||
| |||
| Mange tak. Harddisken er en Sata version og der er ingen jumpere udstyret til det. Jeg vil ikke være i stand til at indstille den til at styre. eventuelle problemer? Tak igen |
|
| |||
| |||
| SATA har ingen jumpere, det er derfor, de er så bekvemt - ingen Messing rundt med master / slave / kabel vælge mumbo jumpere, bare stikket i og bruge. Bør ikke være et problem. |
|
| |||
| |||
| I a, så tog det til en computer butik og de kunne ikke få det til at virke på min Compaq som slave? |
|
| |||
| |||
| Hvis det er SATA they're BSing du, ligesom jeg sagde der ikke er nogen master / slave ting i SATA, that's IDE / PATA kun. |
|
| |||
| |||
| Mange tak min ven. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har de rent faktisk forsøger at tilslutte den op? .... Hvis ikke, de var enten fobbing du ud, eller dont kende hvad they'e gør ........... som Carbon siger SATA harddiske har ingen Master eller Slave indstillinger.
| |||
| |||
| Faktisk har jeg bedt dem om at passe de gamle harddisk og sætte den op som en dual boot-system. ny harddisk med Vista og gamle med XP. sagde de, at de ikke kunne gøre det. Så jeg bad dem om at slippe af med den vista og belastning XP i den nye disk, der fulgte med Compaq. de sagde, at der var noget om Compaq, der forhindrer dem i at gøre det. De sættes i totaly ny harddisk, og det ville stadig ikke tage XP. De troede, det var noget at gøre med Compaq harware? Hvad skal jeg vide. Tak for dit input |
|
| |||
| |||
| Lyder som de ikke ønskede jobbet .... sandsynligvis en smule for meget gerne hårdt arbejde for dem, eller de ikke vidste, hvordan ........ blev det PC World af enhver chance? |