![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Erittäin uusi tässä, joten on anteeksiantoa sinun sielusi. Oli terminaalin CPU kaatua minun vanha dell. Olin käyttäen XP. Poistettu Seagate 7200.7. Ostettu uusi Compaq Presario käynnissä valmiiksi ladattu Vista Home Premium (Jumala Help Me). Haluan käyttää vanhan kovalevyn kuten ulkoista kiintolevyä. Olen ostanut (odottaa toimitus) sovittimen paketin, jossa on USB-kaapelilla. Minun täytyy noutaa tiedostoja tämän vanhan Hard Drive. Onko kukaan ennakoida ongelmia saada tietoja pidettiin vanhan kovalevyn. Minulla on ollut niin paljon häiriöitä with Vista, että olen tullut odottaa ongelmia. Cheers etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, vaan näytämme ylös kuten tavallisessa kiintolevylle. Se voi olla todella hidasta, koska USB (olisin kytkettynä se kuten se alun perin), mutta sinulla ei pitäisi olla ongelmia.
| |||
| |||
| Monet kiitokset. Kovalevy on Sata versio ja ei ole puserot asennettu siihen. En voi asettaa sen päällikkö. mitään ongelmia? Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| SATA ole puserot, siksi ne on niin mukavaa - ei Messing noin kanssa isäntä-orja / cable select mumbo puserot, vain pistoke ja käyttö. Ei pitäisi olla ongelma. |
|
| |||
| |||
| I, joten otettiin se tietokoneeseen ostoksia ja he eivät voi saada sen toimimaan minun Compaq kuin orja? |
|
| |||
| |||
| Jos se on SATA he BSing teitä, kuten sanoin, ei ole master / slave asia SATA, että: n IDE / PATA vain. |
|
| |||
| |||
| Monet kiitokset ystäväni. Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He itse yrittää koukku sen? .... jos ei ole, ne ovat joko fobbing teidät, tai dont tiedä, mitä they'e tekee ........... Hiilenä sanoo SATA-asemia ei ole Master tai Slave-asetukset.
| |||
| |||
| Oikeastaan, pyysin heitä sovi vanhan kovalevyn ja aseta se muodostaa kaksi käynnistysjärjestelmässä. uuden kovalevyn kanssa Vista ja vanhojen kanssa XP. he sanoivat, että he eivät voi tehdä sitä. Joten kysyin heiltä päästä eroon Näköala ja kuormituksen XP Uuden levyn mukana tulleesta Compaq. he sanoivat siellä oli jotain Compaq joka esti heitä tekemästä sitä. Ne teki totaly uusi kiintolevy ja se ei edelleenkään ota XP. He katsoivat, että kyseessä oli jotain tekemistä sen kanssa, Compaq harware? Mitä minun tulee tietää. Thanks for your input |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa he eivät halua, että työtä .... ehkä hieman liian paljon kovaa työtä, tai he eivät tiedä, miten ........ se oli PC World mahdollisesti? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Ongelmia jakaa usb ulkoinen raid ajaa järjestelmän | flamefrenzy56 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 23. Joulukuu 2008 11:14 |
| Ulkoinen kiintolevy | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27. Joulukuu 2007 11:42 |
| Voitko asentaa käyttöjärjestelmä ulkoista kovalevyä. | tjpearson | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17. lokakuu 2007 02:20 |
| Mistä voin ostaa ulkoinen kovalevy | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13th Aug 2007 17:11 |
| Thread Tools | |
| |