mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Externe harde schijf uit oude systeem?

Reply

Thread Tools
Old 20 januari 2008, 04:07
Lid Fractie

Hallo iedereen. Heel nieuw in dit, dus hebben vergeving in je ziel.

Had een terminal cpu crash op mijn oude dell. Ik was het gebruik van XP. Verwijderd van de Seagate 7200.7. Gekocht een nieuwe Compaq Presario draait vooraf geladen Vista Home Premium (God Help Me).

Ik wil gebruik maken van de oude harde schijf als een externe harde schijf. Ik heb gekocht (wachttijd voor levering) een adapter kit met USB-kabel. Ik moet het ophalen van bestanden van deze oude Hard Drive. Heeft iemand in een probleem met de toegang tot de gegevens die op de oude harde schijf. Ik heb zo veel verstoren met Vista die ik heb gaan verwachten problemen.

Proost op voorhand.
Old 20 januari 2008, 05:24
Donor Groep

Nee, dat zal verschijnen, net als een gewone harde schijf. Het kan echt traag als gevolg van de USB (ik had net een stop in zoals het oorspronkelijk werd), maar moet je geen problemen.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 januari 2008, 05:37
Lid Fractie

Many thanks.
De harde schijf is een Sata-versie en er zijn geen jumpers aanwezig is. Ik zal niet in staat zijn om het te beheersen. eventuele problemen?

Thanks again
Old 20 januari 2008, 05:38
Donor Groep

SATA heb geen jumpers, dat is waarom ze zo handig - geen gedoe rond met master / slave / cable select mumbo jumpers, gewoon plug in en het gebruik. Zou geen probleem moeten zijn.
Old 20 januari 2008, 05:38
Lid Fractie

I bis, dus nam hij op een computer winkel en konden ze niet krijgen om te werken op mijn compaq als een slaaf?
Old 20 januari 2008, 05:39
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cawleym1 View Post
I bis, dus nam hij op een computer winkel en konden ze niet krijgen om te werken op mijn compaq als een slaaf?
Als het SATA ze BSing je, zoals ik al zei is er geen master / slave-ding SATA, dat de IDE / PATA alleen.
Old 20 januari 2008, 05:43
Lid Fractie

Veel dank mijn vriend.
Sante
Old 20 jan 2008, 05:55
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cawleym1 View Post
Hebben ze eigenlijk proberen te hook it up? .... zo niet, ze waren ofwel fobbing je af, of dont know what they'e doen ........... als Carbon zegt SATA-schijven hebben geen master of slave instellingen.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20 januari 2008, 06:16
Lid Fractie

Eigenlijk, Ik vroeg ze aan de oude harde schijf en zet het op een dual boot systeem. nieuwe harde schijf met Vista en oud met XP. Zij zeiden dat zij niet kon doen. Dus ik vroeg hen af te raken van de Vista en XP belasting in de nieuwe schijf die bij de Compaq. ze zei dat er iets over de Compaq dat ze niet kunnen doen. Zij zetten in een geheel nieuwe harde schijf en het zou nog niet in de XP. Ze vond het iets te maken met de Compaq Harware? Wat moet ik weten.

Bedankt voor uw inbreng
Old 20 jan 2008, 06:19
Donor Groep

Klinkt als zij niet willen dat de baan .... waarschijnlijk een beetje te veel willen hard werken voor hen, of ze wisten niet hoe ........ was het PC World door enige kans?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.