![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Heel nieuw in dit, dus hebben vergeving in je ziel. Had een terminal cpu crash op mijn oude dell. Ik was het gebruik van XP. Verwijderd van de Seagate 7200.7. Gekocht een nieuwe Compaq Presario draait vooraf geladen Vista Home Premium (God Help Me). Ik wil gebruik maken van de oude harde schijf als een externe harde schijf. Ik heb gekocht (wachttijd voor levering) een adapter kit met USB-kabel. Ik moet het ophalen van bestanden van deze oude Hard Drive. Heeft iemand in een probleem met de toegang tot de gegevens die op de oude harde schijf. Ik heb zo veel verstoren met Vista die ik heb gaan verwachten problemen. Proost op voorhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, dat zal verschijnen, net als een gewone harde schijf. Het kan echt traag als gevolg van de USB (ik had net een stop in zoals het oorspronkelijk werd), maar moet je geen problemen.
| |||
| |||
| Many thanks. De harde schijf is een Sata-versie en er zijn geen jumpers aanwezig is. Ik zal niet in staat zijn om het te beheersen. eventuele problemen? Thanks again |
|
| |||
| |||
| SATA heb geen jumpers, dat is waarom ze zo handig - geen gedoe rond met master / slave / cable select mumbo jumpers, gewoon plug in en het gebruik. Zou geen probleem moeten zijn. |
|
| |||
| |||
| I bis, dus nam hij op een computer winkel en konden ze niet krijgen om te werken op mijn compaq als een slaaf? |
|
| |||
| |||
| Als het SATA ze BSing je, zoals ik al zei is er geen master / slave-ding SATA, dat de IDE / PATA alleen. |
|
| |||
| |||
| Veel dank mijn vriend. Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben ze eigenlijk proberen te hook it up? .... zo niet, ze waren ofwel fobbing je af, of dont know what they'e doen ........... als Carbon zegt SATA-schijven hebben geen master of slave instellingen.
| |||
| |||
| Eigenlijk, Ik vroeg ze aan de oude harde schijf en zet het op een dual boot systeem. nieuwe harde schijf met Vista en oud met XP. Zij zeiden dat zij niet kon doen. Dus ik vroeg hen af te raken van de Vista en XP belasting in de nieuwe schijf die bij de Compaq. ze zei dat er iets over de Compaq dat ze niet kunnen doen. Zij zetten in een geheel nieuwe harde schijf en het zou nog niet in de XP. Ze vond het iets te maken met de Compaq Harware? Wat moet ik weten. Bedankt voor uw inbreng |
|
| |||
| |||
| Klinkt als zij niet willen dat de baan .... waarschijnlijk een beetje te veel willen hard werken voor hen, of ze wisten niet hoe ........ was het PC World door enige kans? |