![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Veldig ny i dette, så har tilgivelse i din sjel. Hadde en terminal CPU krasj på min gamle Dell. Jeg bruker XP. Fjernet Seagate 7200.7. Kjøpte en ny Compaq Presario kjører pre lastet Vista Home Premium (God Help Me). Jeg ønsker å bruke den gamle harddisken som en ekstern harddisk. Jeg har kjøpt (venter på levering) et adaptersett med USB-kabelen. Jeg trenger å hente filer fra denne gamle harddisk. Er det noen som forutse et problem med tilgang til data på den gamle harddisken. Jeg har hatt så mange upsets med Vista som jeg har kommet til å forvente problemer. Skål på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, det vil vises akkurat som en vanlig harddisk. Det kan være veldig treg på grunn av USB (Jeg ville bare plugget den inn som det opprinnelig var), men du bør ikke ha problemer.
| |||
| |||
| Many thanks. Harddisken er SATA-versjonen og det er ingen jumpers passet til det. Jeg vil ikke kunne sette den til å mestre. noen problemer? Takk igjen |
|
| |||
| |||
| SATA har ingen jumpers, det er derfor de er så lettvint - ingen får rundt med master / slave / cable velger mumbo jumpers, bare å plugge inn og bruke. Bør ikke være et problem. |
|
| |||
| |||
| I en, så tok det til en datamaskin butikken og de kunne ikke få det til å fungere på min Compaq som en slave? |
|
| |||
| |||
| Hvis det er SATA de BSing du, som jeg sa det ikke er master / slave ting SATA, som IDE / PATA bare. |
|
| |||
| |||
| Mange takk min venn. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hadde de faktisk prøver å koble det opp? .... Hvis ikke, de var enten fobbing deg av, eller dont vite hva they'e gjør ........... som Carbon sier SATA harddisker har ingen Master eller Slave innstillinger.
| |||
| |||
| Egentlig spurte jeg dem til å passe inn i den gamle harddisken og sette den opp som en dobbeltoppstart systemet. ny harddisk med Vista og gamle med XP. de sa at de ikke kunne gjøre det. Så jeg ba dem å kvitte seg med vista og laste XP i New platen som fulgte med Compaq. de sa det var noe om Compaq som forhindret dem fra å gjøre det. De satt i en Totalt ny harddisk, og det ville fremdeles ikke ta XP. De trodde det var noe å gjøre med Compaq harware? Hva vet jeg. Takk for innspill |
|
| |||
| |||
| Høres ut som de ikke ønsker jobben .... nok litt for mye som hardt arbeid for dem, eller de ikke vet hvordan ........ var det PC World av noen sjanse? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Har problemer med å dele en USB ekstern RAID-stasjonen system | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 desember 2008 11:14 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 desember 2007 11:42 |
| Kan du installere operativsystemet til ekstern harddisk. | tjpearson | Windows-operativsystemer | 2 | 17 oktober 2007 02:20 |
| Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Thread Tools | |
| |