mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Ekstern harddisk Problem

Reply

Thread Tools
Old 7. august 2007, 11:17
Ny Medlem Gruppen

Default Ekstern harddisk Problem

Jeg købte en Maxtor 3200 Personal Storage 320 GB harddisk i julen 2006. Det har fungeret perfekt, før jeg tog på ferie for to uger siden og uheld sluttet en bærbar magt suppy kablet i HD i modsætning til HD strømkabel. Den bærbare computer strømforsyning er 19v og HD strømforsyningen er 12V.

Efter dette, drevet stoppede spinding op og lyset på forsiden blinked hurtigt.

Da jeg kom hjem, jeg satte drev i min PC internt og tilsluttet det op. Men når jeg trykker magt, systemet cut øjeblikkeligt. Men når det drev blev taget ud af stikket, det fungerede fint.

I går, jeg har købt en anden af samme drev og skiftede hovedkortet og USB-type bord, der sidder mellem USB interface og det faktiske drev på den oprindelige drev. Firmware version angivet på det nye drev er det samme som det originale drev.

Drevet nu beføjelser og spin op, men når sluttet til min laptop i den ydre beklædning, via USB, det forsøgt at finde ny hardware (det er Plug and Play), kom op med "at der opstod et problem under installationen ... mai for at fungere korrekt ", og i Fejlfinderen siger Kode 10 fejl. Enheden kan ikke starte.

Jeg har forsøgt at tilslutte den eksternt i min pc, og det er anerkendt det som en Maxtor 3200 Personal Storage, så en Mass Storage Device, men har ikke sagt noget andet i en lang periode, og det ser ikke ud til at blive anerkendt.

Undskyldning for den lange historie, men er der noget du fyre kan foreslå gør for at få det til at virke?

Firmware version på de to harddiske er den samme, er der noget andet, der vil noget? Drevet har arbejdet på både min bærbare og PC tidligere, men ikke kræver drivere, så det kan ikke være den, der var behov for en ajourføring.

Grundlæggende Jeg går i stå.
Old 7. august 2007, 11:26
Administrator Gruppen

Lyder som du virkelig stegt det makker.

Hvis du har ændret bord, og det stadig ikke virker det sikkert noget mere alvorligt.

Hvad enten det er fixable overhovedet er tvivlsomt.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7. august 2007, 11:29
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Lyder som du virkelig stegt det makker.
Jeg kan forstå, hvordan jeg kunne have stegt bestyrelser, men nu har jeg ændret det på den nye logik bord og USB-bord, det spins op igen som det skal, og pc'en erkender det, men ikke helt ... hvis du kender hvad jeg mener.

Jeg har lige spekulerede på, om andet end de firmware er vigtigt, når du skifter logik bestyrelser.

Jeg har få at forsøge at bringe de nu "arbejder" drev stright i mit tårn dermed fjerne behovet for, at USB-interface.
Old 7. august 2007, 11:37
Administrator Gruppen

Jeg vil anbefale at prøve det uden USB-interface eller på en anden maskine via USB at bekræfte eller ej drevet er ok.

Lad os vide, hvordan du får den. :)
Old 7. august 2007, 11:39
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Jeg vil anbefale at prøve det uden USB-interface eller på en anden maskine via USB at bekræfte eller ej drevet er ok.

Lad os vide, hvordan du får den. :)
Jeg har prøvet det på min bærbare og min PC via USB allerede. Arbejdet på hverken. Den bærbare faktisk fortalt mig et "problem var opstået under installationen ..." og pc'en ikke, men det viste sig i Denne computer i hverken.

Jeg vil bringe den i tårnet senere på og lade dig det vide.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ekstern harddisk Problem - Holder Nulstilling sig selv lhoyex Drives & flytbare medier 1 22. maj 2009 00:22
Ekstern harddisk Problem .. Wizosir Drives & flytbare medier 4 24. sep 2008 18:23
Ekstern harddisk Problem. Any pointers? o1generallee4130 Drives & flytbare medier 4 2 januar 2008 05:45
Ekstern harddisk + Windows Media Player Problem AK89 Multimedia & Codecs 3 2 oktober 2007 09:37
Eksterne harddisken problem debrag Drives & flytbare medier 11 2 oktober 2007 08:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.