![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ostanut Maxtor 3200 Personal Storage 320GB Hard Drive jouluna 2006. Se on toiminut täysin kunnes menin lomalla kaksi viikkoa sitten ja vahingossa kytketty läppäriin teho suppy kaapeli HD vastakohtana HD virtakaapeli. Kannettavan tietokoneen virtalähde on 19v ja HD virtalähde on 12V. Tämän jälkeen aja lopetti kehruu ja valo edessä meille nopeasti. Kun tulin kotiin, laitoin ajaa minun PC sisäisesti ja liitetty sen. Kuitenkin silloin, kun Painoin valtaa, järjestelmä vähentää välittömästi. Kuitenkin, kun asema oli irti, se toimi hyvin. Eilen Ostin toinen saman asemia ja kytketään logiikka aluksella ja USB-tyyppi aluksella että istuu välillä USB-liitäntää ja todellisen ajaa alkuperäiseen asemaan. Firmware-versio mainittava uusi asema on sama kuin alkuperäisen asemaan. Pyrkimys nyt valtuudet ja pyörii, mutta kun kytketty my laptop saada ulkoinen kotelo, USB: n kautta, se yritti löytää uusia laitteita (on Plug and Play), tuli "A ongelma asennuksen aikana ... toukokuu toimiakseen kunnolla "ja vianmääritys sanoo Koodi 10 virhettä. Laite ei käynnisty. Olen yrittänyt tapittamalla se ulkoisesti osaksi minun PC ja se tunnustetaan se Maxtor 3200 Personal Storage sitten Mass Storage Device, mutta ei ole sanonut mitään muuta jo pitkään, ja näyttää siltä, ei voida hyväksyä. Pahoittelut on pitkä tarina, mutta ei ole mitään te voi ehdottaa tehdä, jotta saan sen toimimaan? Firmware-versio, joka koskee kahta kiintolevyä, on sama, onko olemassa mitään muuta, joka olisi asiaa? Pyrkimys on työskennellyt sekä minun laptop ja PC aiemmin, mutta ei vaadi ajureita, joten se ei voi olla se, joka on saatettava ajan tasalle. Pohjimmiltaan, olen jumissa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa todella paistettu se kamu.
| |||
| |||
| En ymmärrä, miten voisin olla paistettua hallituksissa, mutta nyt olen muuttunut sen päälle uusi logiikka aluksella ja USB-aluksella, sen pyöräytyksiä jälleen kuten sen pitäisi, ja tietokone tunnistaa sen, mutta ei aivan ... jos tiedät mitä tarkoitan. Olen vain ihmetellyt, jos mitään muuta kuin laiteohjelmisto on tärkeää, kun vaihdetaan logiikka hallintoneuvostoissa. Olen pääsen kokeile laittaa nyt "käytössä" ajaa stright osaksi minun torni näin poistamalla että USB-liitäntä. |
|
| |||
| |||
| I'd recommend yrittää sen ilman USB-liitäntää tai toiselle koneelle USB vahvistaa, onko asema on ok. Kerro meille, miten saat. :) |
|
| |||
| |||
| Quote:
Esitän sen torni myöhemmin ja antaa te tiedätte. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ulkoinen kovalevy ongelma - Pitää nollaus itseään | lhoyex | Drives & Removable Media | 1 | 22. toukokuuta 2009 00:22 |
| Ulkoinen kovalevy ongelma .. | Wizosir | Drives & Removable Media | 4 | 24. Sep 2008 18:23 |
| Ulkoinen kovalevy ongelma. Any pointers? | o1generallee4130 | Drives & Removable Media | 4 | 2. Jan 2008 05:45 |
| Ulkoinen kiintolevy + Windows Media Player ongelma | AK89 | Multimedia & Codecs | 3 | 2nd Lokakuu 2007 09:37 |
| External Hard-asema ongelma | debrag | Drives & Removable Media | 11 | 2nd Lokakuu 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |