![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Maxtor 3200 Personal Storage 320GB Hard Drive met Kerstmis 2006. Het heeft functioneerde perfect totdat ik ging op vakantie van twee weken geleden per ongeluk aangesloten en een laptop macht suppy-kabel aan op de HD in tegenstelling tot de HD stroomkabel. De laptop voeding is 19V en de HD-voeding is 12V. Na dit, het station gestopt met spinnen en het lampje op de voorkant blinked snel. Toen ik thuis kwam, heb ik de drive in mijn pc intern en aangesloten it up. Echter, toen ik ingedrukt macht, het systeem gesneden meteen. Echter, als de drive is losgekoppeld, het werkte prima. Gisteren heb ik een andere gekocht van dezelfde schijven en geschakelde boord van de logica en de USB-type bord dat zit tussen de USB-interface en de feitelijke station op de oorspronkelijke schijf. De firmware-versie op de nieuwe schijf is hetzelfde als de originele schijf. De drive nu bevoegdheden en draaien, maar wanneer aangesloten op mijn laptop in de externe behuizing, via USB, heeft zij geprobeerd om nieuwe hardware (het is Plug and Play), kwam met "Een probleem opgetreden tijdens de installatie ... mei om goed te werken "en in Probleemoplosser zegt Code 10 fout. Apparaat niet kan starten. Ik heb geprobeerd het extern inpluggen in mijn pc en hij erkend als een Maxtor 3200 Personal Storage, dan een Mass Storage Device, maar heeft niet gezegd iets anders voor een lange tijd, en het lijkt niet te worden erkend. Excuses voor het lange verhaal, maar is er iets dat jullie kunnen raden doen om het te krijgen om te werken? De firmware versie op de twee harde schijven is hetzelfde, is er iets anders dat van belang? De drive heeft gewerkt aan zowel mijn laptop en pc eerder, maar niet vereist dat bestuurders, dus het kan niet zo zijn dat die moet worden aangepast. Kortom, ik ben vast. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt alsof je echt gebakken zij mate.
| |||
| |||
| Ik begrijp hoe ik zou kunnen hebben gebakken de planken, maar nu heb ik veranderd naar de nieuwe logica boord en USB-raad, het draait weer zoals het hoort, en de computer herkent, maar niet helemaal ... als je weet wat ik bedoel. Ik vroeg me af als er iets anders dan de firmware is belangrijk wanneer u logica boards. Ik heb je proberen om het nu "operationele" drive stright in mijn toren, waardoor de noodzaak voor de USB-interface. |
|
| |||
| |||
| Ik raad probeerde het zonder de USB-interface of op een andere computer via USB te bevestigen of de drive is ok. Laat ons weten hoe u over. :) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik zal hem in de toren later op en laten het u weten. |