![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg købte et spil den anden dag, der har behov for et DVD-drev til at spille det, men min dvd-drevet er holdt op med at virke, CD's spille ok så jeg har fået fortalt sin dvd laser og ville have et nyt drev. Jeg tænkte på, hvis en ekstern DVD / CD drev vil spille spil, som jeg kunne bruge denne på begge computere jeg har. Også kunne nogen anbefale en god en til omkring 50 £. thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Ja, en ekstern dvd-drev vil fungere fint. Som interface planlægger du at bruge? USB, FireWire, SATA, PCMCIA (PC-kort)? |
|
| |||
| |||
| tak for det hurtige svar, jeg dont have en firewire eller PC-kort port, og dont kende nok til at bruge SATA. Så jeg gerne have at bruge USB, tror du, der ville være tilstrækkeligt for spil som flyvesimulator? tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det vil være fint for spil, der normalt spil kun bruge dvd-drev til lastning spillet i starten for at stoppe piratkopiering Her er godt en her
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Takket SocialWarfare, er den virksomhed, du er forbundet "Scan" alle gode (pålidelige osv.) |
|
| |||
| |||
| Jep, en ganske velrenommeret selskab, og som anvendes af en række medlemmer på dette site:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| måttet give ua god repræsentant for rådgivning. netop bestilt modellen under en du foreslog. spare lidt penge. tak |