![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik kocht een spel de andere dag dat behoefte heeft aan een dvd-station te spelen, maar mijn DVD-station is gestopt met werken, cd's spelen ok, dus ik heb gezegd zijn de dvd-laser en moet een nieuw station. Ik vroeg me af of een externe dvd / cd-station zou spelen spellen, als ik kon gebruiken deze op beide computers ik heb. Ook kan iedereen aanraden een goed voor ongeveer £ 50. Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Ja, een externe dvd-station werkt prima. Welke interface denkt u te gebruiken? USB, FireWire, SATA, PCMCIA (PC Card)? |
|
| |||
| |||
| dank voor het snelle antwoord, i dont hebben een firewire-of pc-kaart poort en dont weet genoeg om te gebruiken SATA. Dus ik zou moeten gebruiken USB, denk je dat dat zou genoeg voor games als Flight Simulator? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja het zal wel goed voor games, games meestal alleen gebruik van het DVD-station voor het laden van het spel in het begin om te stoppen met piraterij Hier is een goede hier
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dankzij SocialWarfare, is het bedrijf u verbonden 'Scan' een goede (betrouwbare enz.) |
|
| |||
| |||
| Yep, een gerenommeerd bedrijf en gebruikt door een aantal leden op deze site:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| moest geven ua goed rep voor het advies. gewoon besteld het model onder de een u voorgesteld. sla je een beetje geld. bedankt |