![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg kjøpte et spill her om dagen som trenger en DVD-stasjonen for å spille det, men min dvd stasjonen har sluttet å jobbe, cd's play ok så jeg har blitt fortalt sin DVD-laser og ville trenge en ny stasjon. Jeg lurte på om en ekstern DVD / CD-stasjonen ville spille spill, så jeg kunne bruke dette på begge maskiner jeg har. Dessuten kan noen anbefale en god en for rundt £ 50. takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Ja, en ekstern DVD-stasjon vil fungere fint. Hvilket gjør du planlegger å bruke? USB, FireWire, SATA, PCMCIA (PC-kort)? |
|
| |||
| |||
| Takk for raskt svar, jeg dont ha en FireWire-eller PC Card-porten, og ikke vet nok til å bruke SATA. Jeg vil derfor nødt til å bruke USB, tror du det ville være tilstrekkelig nok for spill som Flight Simulator? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det vil være bra for spill, vanligvis spillene bare bruke DVD-stasjonen for lasting spillet i begynnelsen for å stoppe piratkopiering Her er god her
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk SocialWarfare, er selskapet du linket "Scan" god (pålitelig osv.) |
|
| |||
| |||
| Ja, ganske anerkjente selskap og brukes av en rekke medlemmer på denne siden:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| måtte gi ua god representant for råd. bare organisert modellen nedenfor den du anbefalt. spare litt penger. takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP! Hard Drive Recovery spørsmål. | funkypat | Drivere og flyttbare medier | 0 | 25 september 2009 07:53 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Harddisk spørsmål | parmo | Drivere og flyttbare medier | 11 | 12 juli 2007 04:48 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |