![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, jag köpte ett spel häromdagen som behöver en DVD-enhet för att spela det, men min DVD-enheten har slutat fungera, cd's play ok så jag har fått reda på sin DVD-laser och skulle behöva en ny enhet. Jag undrar om en extern DVD / CD-enheten skulle spela spel, som jag kunde använda det på båda datorerna jag har. Dessutom kan någon rekommendera en bra en för ca £ 50. tack på förhand
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, en extern DVD-enhet kommer att fungera bra.
Vilket gränssnitt planerar du att använda? USB, FireWire, SATA, PCMCIA (PC-kort)? |
|
|
|||
|
|||
|
tack för snabbt svar, jag dont har en FireWire-eller PC Card-port, och vet nog att använda SATA. Så jag måste använda usb, tror du att det skulle vara tillräckligt för spel gillar flygsimulator? tack
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja det kommer att bli bra för spel, oftast spel endast använda DVD-enheten för att läsa in spelet i början för att stoppa piratkopiering
Här är bra här
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack SocialWarfare är företaget du kopplat "Scan" alla bra (pålitlig etc.)
|
|
|
|||
|
|||
|
Japp, ganska ansedda företag och används av ett antal medlemmar på denna sida:)
|
|||
|
|||
|
var tvungen att ge ua goda representanter för rådgivning. har precis beställt den modell under den som du föreslår. spara lite pengar. tack
|