![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min nye eksterne harddisk er anerkendt på min laptop, men kommer op med en I / O-fejl, når jeg slutter den til min pc. Jeg har en belastning af musik på der, ca 30 gb, og behovet for at sætte det på min pc. Min bærbar ikke har nok plads på den. Jeg har prøvet det i forskellige usb slots, men samme problem. Har også prøvet det med linux, men ingen glæde der. Nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| Er du i stand til at være mere specifik på I / O-fejl? Fortælle det til den præcise fejlmeddelelse. Elias |
|
| |||
| |||
| Nå det bliver bare ved med at forsøge at oprette forbindelse til det, og hvis jeg åbner min computer, er det bare hænger, så efter et stykke tid, siger Anmodningen kunne ikke udføres på grund af en I / O-enhedsfejl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kører XP på begge? Hvis sine vinduer 2000 osv. så kan være en driver. whats fabrikat og model af harddisk?
| |||
| |||
| Ja Windows XP Pro på begge. Det er en Toshiba MK4025GAS |
|
| |||
| |||
| Svært at sige, hvad prob kan være. Jeg har et lille LaCie drev og havde problemer med at få det til at fungere i nogle computere. Det viste sig at være en magt spørgsmål - USB-porten ikke syntes at være at give drevet strøm nok. Dette drev en separat strømkabel, at tilsluttet en anden USB-port, så den kunne tage ekstra effekt (dvs. drevet undertiden nødvendig to USB-tilslutninger - én for signal og en til strøm). Har jeres have noget som dette? Har du prøvet de ofte stillede spørgsmål om Toshiba website (er det en Toshiba ekstern HD eller er det en Toshiba i en anden mærker ydre omstændigheder? F.eks Min eksterne HD er mærkevarer Lacie selvom der er et samsung drev indeni) eller Ofte stillede spørgsmål til det selskab, som gjorde eksterne tilfældet, hvis dens forskellige. Sommetider er der også fora på de hjemmesider, hvor andre mennesker har indsendt lignende probs. Værd at tage et kig tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Det er en Toshiba harddisk i en anden sag, og ja det er en delt USB-kabel, så det bruger 2 slots. Jeg har prøvet det i alle mine usb slots, men det er det samme problem i dem alle. |
|
| |||
| |||
| Hvis de 2 usbs sammen dont arbejde, så det lyder som dit bedste bud er at forsøge at producentens hjemmeside FAQ / fora og se, om andre har samme prob. Undskyld jeg couldnt være mere hjælp. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Installation af Windows på en bærbar computer med ekstern harddisk | JOHN1944 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 februar 2009 18:11 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |