vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Ulkoinen kovalevy toimii kannettava tietokone, mutta ei kpl

Reply

Thread Tools
Old 24 lokakuu 2007, 10:02
Uusi Jäsen

Default Ulkoinen kovalevy toimii kannettava tietokone, mutta ei kpl

Oma uusi ulkoinen kiintolevy on tunnustettu minun laptop, mutta päätyy I / O-virhe, kun se liitetään tietokoneeseen. Olen kuormitus musiikkia siellä, noin 30 gigatavua, ja täytyy laittaa se minun PC. My laptop ei ole tarpeeksi tilaa sen.

Olen yrittänyt sitä eri USB-paikkaa, mutta sama ongelma. Myös kokeillut Linuxissa, mutta mitään iloa ole käytetty.
Any ideas?
Old 12 marraskuu 2007, 18:53
Jäsen

Pystytkö määrittää tarkemmin, I / O-virhe?
Kerro tarkka virheilmoitus.

Elijah
Old 13 marraskuu 2007, 02:02
Uusi Jäsen

No se vain pitää yrittää saada yhteyden siihen, ja jos en avaa Oma tietokone ja se vain roikkuu, sitten sen jälkeen, kun se sanoo pyyntöä ei voitu suorittaa, koska I / O-laitteen virhe
Old 13 marraskuu 2007, 06:14
Rahoittajien ryhmän

Käytätkö XP molempia? Jos Windows 2000 jne. sitten voisi olla ohjaimeen. Mikä merkki ja malli kovalevyn?

My System: Norsumanageri

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Emolevy:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Samsung HD501
Optinen asema (t):
Asus drw-1814BLT
Asia / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Jäähdytys:
Thermalright Ultra-120 äärimmäinen
Network / Internet:
Monitor (t):
Dell 2005FPW 20 tuuman
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 13 marraskuu 2007, 09:50
Uusi Jäsen

Kyllä Windows XP Pro molempia. Se on Toshiba MK4025GAS
Old 13 marraskuu 2007, 17:50
Rahoittajien ryhmän

Vaikea sanoa, mitä prob voi olla. Minulla on pieni LaCie asemaan ja oli ongelmia saada sen toimimaan joissakin tietokoneissa. Se osoittautui vallan kysymys - USB-portti ei näytä olevan antaa ajaa tarpeeksi virtaa. Tämä ajaa erillistä virtajohtoa liitetty USB-porttiin, jotta se voisi lisävoimaa (eli ajaa joskus tarvitaan kaksi USB-liitännät - yksi merkki ja yksi Power). Onko sinulla mitään tällaista?

Oletko kokeillut usein kysyttyjä kysymyksiä Toshiban web-sivustolta (onko Toshiban ulkoisen HD vai Toshiba toisessa merkkejä ulkopuolisesta tapauksesta? Esim. Oma ulkoinen HD leimataan Lacie vaikka on Samsungin asema sisällä) tai FAQ yritys, joka teki ulkoinen jos eri. Joskus on myös foorumit sivustot, joissa muut ihmiset ovat kirjoittaneet samanlaisia probs. Syytä ottaa näyttää mielestäni.
Old 14 marraskuu 2007, 00:16
Uusi Jäsen

Se on Toshiba kiintolevy on eri asia, ja kyllä se on jaettu USB-kaapeli, joten se käyttää 2 paikkaa. Olen yrittänyt sitä kaikissa minun USB-lähtö, mutta se on sama ongelma kaikissa niistä.
Old 14 marraskuu 2007, 07:22
Rahoittajien ryhmän

Jos 2 usbs yhdessä dont aikaansaada se kuulostaa paras vaihtoehto on yrittää valmistajan sivuilla FAQ / foorumeilla ja katso, jos joku muu on sama prob. Sorry I couldnt olla apua.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
Asentaminen Windows-kannettavan kanssa ulkoista kovalevyä JOHN1944 Windows-käyttöjärjestelmät 4 13th Feb 2009 18:11
Ulkoinen kiintolevy thwapy Drives & Removable Media 1 27. Joulukuu 2007 11:42
Mistä voin ostaa ulkoinen kovalevy ken979 Drives & Removable Media 1 13th Aug 2007 17:11
Best External Hard Drive thwapy Drives & Removable Media 3 19th Jun 2007 11:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.