![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn nieuwe externe harde schijf is opgenomen op mijn laptop, maar komt met een I / O-fout wanneer ik sluit hem aan op mijn pc. Ik heb een lading van de muziek van het bestaan, ongeveer 30 gb, en de noodzaak om het op mijn PC. Mijn laptop heeft niet genoeg ruimte op. Ik heb geprobeerd het in verschillende usb-slots, maar hetzelfde probleem. Heb ook geprobeerd met linux, maar geen vreugde is er niet. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Bent u in staat om meer specifiek op het I / O-fout? Graag aangeven aan de exacte foutmelding. Elia |
|
| |||
| |||
| Nou, het zal gewoon blijven proberen om verbinding te maken, en als ik mijn computer maar hangt gewoon, open dan na een poosje zegt dat het verzoek niet kon worden uitgevoerd vanwege een I / O-apparaat fout |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruikt u XP op beide? Als de ramen 2000, enz. dan kan een driver probleem. Wat is het merk en model van de harde schijf?
| |||
| |||
| Ja Windows XP Pro op beide. Het is een Toshiba MK4025GAS |
|
| |||
| |||
| Moeilijk te zeggen wat het prob mogen zijn. Ik heb een klein LaCie schijf en had problemen met het krijgen van het werk in sommige computers. Het bleek om een macht kwestie - de USB-poort niet lijken te geven van het station voldoende vermogen. Dit station een aparte stroom kabel die aangesloten op een andere USB-poort, zodat het extra vermogen zou kunnen nemen (dat wil zeggen de drive soms nodig hebben, twee USB-aansluitingen - een voor het signaal en een voor macht). Is jou iets als dit? Heeft u geprobeerd de FAQ op de Toshiba-website (het is een Toshiba externe HD of is het een Toshiba in een andere merken externe zaak? Bijv. mijn externe Lacie HD wordt gebrandmerkt, hoewel er een samsung schijf in) of de FAQ voor het bedrijf dat de externe als de zaak anders. Soms zijn er ook fora op de websites waar andere mensen hebben gepost soortgelijke probs. De moeite waard een kijkje te nemen, denk ik. |
|
| |||
| |||
| Het is een Toshiba harde schijf in een andere zaak, en ja het heeft een USB-kabel gesplitst, zodat het gebruikt 2 slots. Ik heb geprobeerd het in al mijn usb-slots, maar het is hetzelfde probleem in al deze landen. |
|
| |||
| |||
| Als de 2 USBs samen dont werkzaamheden dan klinkt het als uw beste inzet is te proberen de fabrikanten website Vragen / forums en kijk of er iemand anders hetzelfde prob is. Sorry ik kan niet meer helpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Het installeren van Windows op een laptop met externe harde schijf | JOHN1944 | Windows besturingssystemen | 4 | 13 feb 2009 18:11 |
| Externe Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 11:42 |
| Waar kan ik kopen een externe harde schijf | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |