![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min nye eksterne harddisken er anerkjent på min laptop, men kommer opp med en I / O-feil når jeg kobler den til min pc. Jeg har et lass av musikk på der, rundt 30 gb, og behovet for å sette det på min PC. Min laptop har ikke nok plass på den. Jeg har prøvd det i annen USB-spor, men samme problem. Har også prøvd den med linux, men ingen lykke der heller. Noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Er du i stand til å være mer spesifikk på I / O-feil? Fortell nøyaktig feilmeldingen. Elias |
|
| |||
| |||
| Vel det vil bare fortsette å prøve å koble seg til det, og hvis jeg åpner min datamaskin det bare henger, og etter en stund står det Forespørselen kunne ikke utført fordi en I / U-feil oppstod |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kjører XP på begge? Hvis vinduene 2000 osv. Deretter kan være et driver problem. whats the merke og modell på harddisken?
| |||
| |||
| Ja Windows XP Pro på begge. Det er en Toshiba MK4025GAS |
|
| |||
| |||
| Vanskelig å si hva prob kan være. Jeg har et lite LaCie stasjonen og hadde problemer med å få den til å virke på enkelte datamaskiner. Det viste seg å være en kraft problem - USB-porten ikke synes å være å gi stasjonen nok strøm. Denne stasjonen en egen strømkabel som plugges inn i en annen USB-port slik at det kan ta ekstra kraft (dvs. kjøre noen ganger trengs to USB-tilkoblinger - en for signal og en for strøm). Har din har noe som dette? Har du prøvd spørsmål på Toshiba nettside (det er en Toshiba ekstern HD eller er det en Toshiba i et annet merkene ekstern saken? Eg meg ekstern HD er merket Lacie selv om det er en samsung stasjon inne) eller spørsmål for selskapet som gjorde den eksterne tilfellet hvis annerledes. Noen ganger er det også forum på nettsteder der andre har lagt ut lignende probs. Verdt å ta en titt tror jeg. |
|
| |||
| |||
| Det er en Toshiba-harddisken i en annen sak, og ja det har en delt USB-kabel slik at den bruker 2 plasser. Jeg har prøvd det i all min usb slots men det er det samme problemet i dem alle. |
|
| |||
| |||
| Hvis de 2 usbs sammen dont arbeide så det høres ut som det beste alternativet er å forsøke produsentene nettstedet OSS / fora og se om noen andre har samme prob. Beklager jeg couldnt være mer hjelp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Installere Windows på en Laptop med ekstern harddisk | JOHN1944 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 februar 2009 18:11 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 desember 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg kjøpe en ekstern harddisk | ken979 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drivere og flyttbare medier | 3 | 19 juni 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |