![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All, Gå let på mig, som jeg ikke ved meget om dette emne. Jeg har en Acer Aspire bærbar Jeg tror sine 80 GB, jeg har anlagt en Western Digital ekstern harddisk på 500 GB whch Jeg har pugged i og installeret. Mit spørgsmål er, vil du bare bruge drevet til at gemme musik, filer osv., eller kan du ordne det, så den slags kombinerer med din normale harddisk til at gøre hele computer hurtigere? Også hvis jeg lægge musik på den ville de filer, der findes, hvis jeg har klikket på dem i et program som iTunes? Som du kan fortælle jeg bragte det, men nu ikke sikker på, hvad de skal gøre med det, og hvilken som helst hjælp ville være apprieciated.: O |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
Velkommen tilbage. Bare se på 500GB som en stor masse oplagringspladsen for din musik, hvis det er hvor du ønsker at lægge filer. Når du har fortalt iTunes hvor filerne du vil være ok. Jeg vil ikke engang gå i RAID, (flere drev med en operativsystem) som jeg føler, at man kan blive forvirret Felicia. Dette er ikke ment som en fornærmelse. :) Mit system: #
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kan bruge den eksterne harddisk til, som De siger, opbevaring af film / musik / dokumenter osv. Det vil også komme i nyttig til sikkerhedskopiering af drevet på din bærbare computer. Erklærede simpelthen ikke kan du ikke bruge den eksterne at gøre din bærbare computer hurtigere, er det "ses" af din computer som en perifer enhed (en add-on), ikke en del af computeren. Og selv hvis du kunne, den begrænsende faktor vil være den båndbredde af dataoverførsel fra USB forbindelsen. Din musik vil blive fundet af iTunes, hvis du 'fortælle' det hvor kan man søge efter musik på den oprindelige installation af softwaren. Kan ikke huske præcis, hvordan du gør det selv, da jeg havn't brugt iTunes i nogen tid, men jeg er sikker på, at andre vil blive i stand til at hjælpe.:)
|
| |||
| |||
| Thanks, men ting er 500 er massive virkelig kun for musik, Er det muligt at dele sine andre ressourcer med computer? Er det Partitionering? Kan jeg lægge programmer om der Jeg bruger ikke så meget, men vil bevare og adgang tham fra der? Eller vil det så ikke arbejde på denne måde? Jeg er god til følgende instruktioner: D. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det første, hvilket operativsystem bruger du?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Windows XP Pack 2 |
|
| |||
| |||
| Citat:
Kig på dette og se, hvad du mener; 220gb = Music 100GB = Downloaded eksekverbare filer dvs Programmer. Alle programmer installeret på, og jeg er rent alfabetisk her, F vil automatisk installere til C selv om der på F. 100 GB = billeder, Word-dokumenter osv. 80 GB = Backup |
|
| |||
| |||
| Tak, det ser godt ud, ikke sikker på, om at overlade det eller gøre det nu, så jeg på en anden tråd vejledningen om, hvordan man bedst gør det tror jeg, er der nogen vigtigste Do's og Don'ts PS. Tænk computer kun 40 GB, hvad ville du gøre? |
|
| |||
| |||
| Du sagde i din første post harddisken var 80 GB. For at være sikker, skal du dobbeltklikke på Denne computer derefter Højreklik på C og vælge egenskaber vil du se den nøjagtige størrelse på harddisken. |
|
| |||
| |||
| Hummm .. Acutally sin sige's 26.2gb: ( |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man kan overføre filer fra Hardrive til ekstern lagringsenhed | oldun1 | General Software Chat | 2 | 29 oktober 2009 01:32 |
| Er det muligt at angive en adgangskode for min USB Stick eller min eksterne Hardrive? | tolet | Drives & flytbare medier | 1 | 18 januar 2009 14:42 |
| XP hænger når jeg indsætte USB Eksterne Hardrive | Alantrini | Drives & flytbare medier | 1 | 26 januar 2008 00:31 |
| Hvordan til at overføre filer til eksterne hardrive med Linux LiveCD? | aechain | Drives & flytbare medier | 1 | 25 januar 2008 16:05 |
| Laptop Hardrive Broken: (HJÆLP !!!!!!!!!!! | waxtodonte15 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 20 januar 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |