![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Ole hyvä ja säästämään minua, koska en tiedä paljon tästä aiheesta. Minulla on Acer Aspire kannettava tietokone mielestäni sen 80GB, olen tuonut Western Digital ulkoinen kovalevy 500 Gt whch olen pugged ja asennettu. Kysymykseni kuuluu, oletteko vain käyttää ajaa tallentaa musiikkia, tiedostot jne. tai voit korjata sen niin se tavallaan yhdistyy normaalisti kovalevy tehdä koko tietokone nopeammin? Myös, jos esitin musiikkia se tiedostot löytyvät, jos Napsautin niitä ohjelmaa kuten iTunesin? Kuten voitte kertoa Toin sen, mutta nyt ole varma mitä tehdä, ja mitään apua olisi apprieciated.: O |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
Tervetuloa takaisin. Katsokaa vaikka 500GB kuin suuri massamuistilaitteena alue musiikkia, jos se on, jos haluat asettaa tiedostot. Kun olet kertonut iTunes, jossa tiedostot ovat sinulle ok. En edes mennä RAID matriisia, (useita asemia yhdellä käyttöjärjestelmä), koska olen sitä mieltä, saatat tulla sekava Felicia. Tätä ei ole tarkoitettu loukkauksena. :) My System: #
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Voit käyttää ulkoista kovalevyä, koska te sanotte, varastointi elokuvat / musiikki / asiakirjat jne. Lisäksi tulevat hyödyllistä tehdä varmuuskopioita asema, kannettavan tietokoneen. Totesi vain, ei, et voi käyttää ulkoista tehdä kannettavan tietokoneen nopeammin, se on "nähdä" sinulle tietokoneeseen oheislaitteita (an add-on), joka ei ole osa tietokoneeseen. Ja vaikka sinulla olisi rajoittava tekijä olisi kaistanleveys tietojen siirto, jonka USB-liitäntä. Musiikkia löytyy iTunes jos "kertoa", kun haluat etsiä musiikkia, kun alkuperäinen asennusta ohjelmisto. Ei voi muistaa tarkalleen, miten se tehdään itseäni I havn't käyttää iTunes jonkin aikaa, mutta olen varma, että toisen voi auttaa.:)
|
| |||
| |||
| Kiitos, mutta asia on 500 on valtava oikeastaan vain musiikkia, Onko mahdollista jakaa sen muiden resurssien tietokoneeseen? Onko Osiointi? Voisinko esittää ohjelmia siellä En käytä, että paljon, mutta haluavat säilyttää ja käyttää tham sieltä? Tai se ei toimi niin? Olen hyvä seuraavat ohjeet: D. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ensinnäkin, mitä käyttöjärjestelmää käytät?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Windows xp Pack 2 |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tutustu ja katso, mitä mieltä olet; 220gb = Musiikki 100gb = Downloaded Suoritettavat tiedostot eli sovellus. Kaikki ohjelmat on asennettu, ja I'm on puhtaasti aakkosellinen täällä, F olisi auto asentaa C vaikka olemasta F. 100 gb = kuvat, Word-asiakirjoja jne. 80 Gt = Backup |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että näyttää hyvältä, ei ole varma, onko jättää tai tehdä sitä nyt, näin toisen säikeen ohjeita siitä, miten voidaan parhaiten tehdä se mielestäni olemassa mitään tärkeimmät Tee ja Don'ts PS. Ajattele tietokone vain 40GB, mitä haluat tehdä? |
|
| |||
| |||
| Sanoitte itse ensimmäinen viesti kovalevy on 80 Gt. Varmista, kaksoisnapsauta Oma tietokone sitten Napsauta C ja valitse ominaisuudet näet tarkasti koko kiintolevyn. |
|
| |||
| |||
| Hummm .. Acutally sen sanoa: n 26.2gb: ( |