![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All, Ga gemakkelijk op mij als ik weet niet veel over dit onderwerp. Ik heb een Acer Aspire laptop Ik vind haar 80GB, Ik heb een Western Digital externe harde schijf van 500Gb whch Ik heb pugged in en geïnstalleerd. Mijn vraag is heb je gewoon gebruik maken van de schijf voor het opslaan van muziek, bestanden, enz. of kan je het repareren, zodat het soort combineert met uw normale harde schijf te maken hele computer sneller? Ook als ik muziek zou de bestanden worden gevonden als ik geklikt in een programma als iTunes? Zoals je kunt zien heb ik het maar nu niet weet wat te doen en geen hulp zou apprieciated.: O |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Felicia
Welkom terug. Kijk maar naar de 500 GB als een grote massa ruimte voor de opslag van uw muziek als dat waar u wilt om de bestanden. Eenmaal je iTunes verteld waar de bestanden zijn wordt u op OK. Ik zal ook niet ingaan op RAID-arrays (meerdere schijven met een besturingssysteem) zoals ik het gevoel heeft dat u zou kunnen worden verward Felicia. Dit is niet bedoeld als een belediging. :) Mijn Systeem: #
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
U gebruikt de externe harde schijf, zoals u zegt, de opslag van films / muziek / documenten, enz. Ook zal er in handig voor back-up van de drive op uw laptop. Aangegeven gewoon, nee u kunt geen gebruik maken van de externe om uw laptop sneller, het is' gezien 'door uw computer als een randapparaat (een add-on), geen onderdeel van de computer. En zelfs als je kan, de beperkende factor zou de bandbreedte van de overdracht van gegevens verstrekt door de USB-verbinding. Uw muziek zal worden gevonden door iTunes als je 'vertellen' waar het om te zoeken naar muziek op de eerste installatie van de software. Kan niet precies herinneren hoe dit te doen zoals ik mezelf havn't gebruikt iTunes voor enige tijd, maar ik ben er zeker van dat de andere zal kunnen helpen.:)
|
| |||
| |||
| Bedankt, maar wat is 500 is massaal echt alleen voor muziek, Is het mogelijk om delen van haar andere middelen met een computer? Is het partitioneren? Kan ik programma's op dat ik niet gebruik dat veel maar wilt behouden en de toegang tham uit daar? Of is het niet werken als dat? Ik ben goed in het volgende instructies: D. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ten eerste, wat besturingssysteem gebruik je?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Windows xp pack 2 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Neem een kijkje op deze en zie wat je denkt; 220gb = Music 100GB = Gedownloade bestanden Executable dwz's. Alle programma's geïnstalleerd, en ik ben zuiver alfabetische hier, Man zou automatisch installeren op C, ook al wordt over F. 100 GB = Foto's, Word-documenten, enz. 80gb = Backup |
|
| |||
| |||
| Bedankt, dat ziet er goed uit, niet zeker weet of te verlaten of doen dat nu, ik zag op een andere draad de instructies over de beste manier om dit te doen denk ik, zijn er belangrijke Do's and Don'ts PS. Denk dat de computer alleen 40GB, wat zou je doen? |
|
| |||
| |||
| U zei in uw eerste bericht de harde schijf is 80GB. Om ervoor te zorgen, dubbelklik op Deze computer en klik rechts op C en kies eigenschappen ziet u de exacte grootte van de harde schijf. |
|
| |||
| |||
| Hummm .. Acutally haar zeggen de 26.2gb: ( |