![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Vennligst gå lett på meg som jeg ikke vet mye om dette temaet. Jeg har en Acer Aspire laptop Jeg tror sin 80GB, har jeg tatt med en Western Digital ekstern harddisk på 500 GB whch jeg har pugged inn og installert. Spørsmålet mitt er trenger du bare bruker stasjonen til å lagre musikk, filer osv, eller kan du fikse det slik at den slags kombinasjon med vanlig harddisk å gjøre hele datamaskinen raskere? Også hvis jeg sette musikk på den ville filene bli funnet hvis jeg klikket på dem i et program som iTunes? Som du kan fortelle Jeg tok det, men nå ikke sikker på hva du skal gjøre med den og alle hjelpe ville være apprieciated.: O |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Felicia
Velkommen tilbake. Bare se på 500GB som et stort masselagringsdriver for musikk hvis det er der du vil plassere filer. Når du har fortalt iTunes der filene du vil være ok. Jeg vil ikke gå i RAID-matriser (flere stasjoner med ett operativsystem) som jeg føler at du kan bli forvirret Felicia. Dette er ikke ment som en fornærmelse. :) Min System: #
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du bruker ekstern harddisk for, som du sier, lagring av film / musikk / dokumenter etc. Det vil også komme i nyttig for sikkerhetskopiering av harddisken på den bærbare. Oppgitt simpelthen ikke kan du ikke bruke det ytre å gjøre din bærbare raskere, den er "sett" av datamaskinen din som en ekstern enhet (en add-on), ikke en del av datamaskinen. Og selv om du kunne den begrensende faktor vil være båndbredden for dataoverføring tilbys av USB-tilkobling. Musikken vil bli funnet av iTunes hvis du sier "det der for å søke etter musikk på den første installasjonen av programvaren. Kan ikke huske nøyaktig hvordan du gjør dette selv så jeg havn't brukt iTunes en god stund, men jeg er sikker på andres vil kunne hjelpe.:)
|
| |||
| |||
| Takk, men ting er 500 er massiv egentlig bare for musikk, er det mulig å dele sine andre ressurser med datamaskinen? Er det partisjonering? Kan jeg sette programmer på det jeg ikke bruker så mye, men vil beholde og tilgang tham derfra? Eller gjør det ikke sånn? Jeg er god til å følge instruksjonene: D. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Først Hvilket operativsystem bruker du?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Windows XP Pack 2 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ta en titt på dette og se hva du tenker; 220gb = Music 100GB = nedlastede kjørbare filer dvs. programmer. Alle programmer installert, og jeg blir rent alfabetisk her, F ville automatisk installere til C selv om å være med på F. 100 GB = Pictures, Word-dokumenter etc. 80 GB = Backup |
|
| |||
| |||
| Takk, det ser bra ut, ikke sikker på om å forlate det eller gjøre det nå, jeg så på en annen tråd instruksjonene om hvordan best å gjøre det jeg tror, er det viktigste Do's and don'ts PS. Tenk datamaskinen bare 40gb, hva ville du gjøre? |
|
| |||
| |||
| Du sa i ditt første innlegg harddisken var 80GB. For å være sikker, dobbeltklikk på Min datamaskin og deretter Høyreklikk på C og velge egenskapene du vil se den nøyaktige størrelsen på harddisken. |
|
| |||
| |||
| Hummm .. Acutally sin si's 26.2gb: ( |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan overføre filer fra hardrive til ekstern lagringsenhet | oldun1 | General Software Chat | 2 | 29 oktober 2009 01:32 |
| Er det mulig å angi et passord for min USB Stick eller Min eksterne Hardrive? | tolet | Drivere og flyttbare medier | 1 | 18 januar 2009 14:42 |
| XP henger når jeg setter inn USB External Hardrive | Alantrini | Drivere og flyttbare medier | 1 | 26 januar 2008 00:31 |
| Slik overfører du filer til eksterne hardrive med Linux LiveCD? | aechain | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 januar 2008 16:05 |
| Laptop Hardrive Broken: (HJELP !!!!!!!!!!! | waxtodonte15 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 20 januar 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |