![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en ekstern hardrive tilsluttet min computer til enhver tid. (Med alle mine spil og musik osv.) Jeg har både e-SATA og USB-kabel tilsluttet. Behøver jeg at have begge kabler er tilsluttet? Hvoraf den ene er beter at have tilsluttet? Hvad er den anden en til? Er en ekstern hardrive lige så hurtig som en intern hardrive med at e-SATA ledningen tilsluttet? Tak, jeg ser frem til din replys. |
|
| |||
| |||
| Det er sandsynligt, at den e-SATA kabel anvendes til data overførsel og USB bruges til kraftoverførsel drevet, så du skal have både kabler tilsluttet. |
|
| |||
| |||
| Tak for svaret:) Undskyld jeg ikke har det opført, men de eksterne hardrive kom med sit eget strømkabel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mit gæt vil være, at det kan enten bruge? måske så det kunne bruges som et internt drev med e-SATA eller ekstern med han USB? Hvis ja, e-SATA er hurtigere, tror jeg, som USB kun går op til et par hundrede MB / s
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hardrives fejl og derefter Lost! Barracuda og Quantum Fireball | activist3 | Drives & flytbare medier | 11 | 14 august 2009 14:00 |
| Ydre / indre harddisk til kontinuerlig brug | blckrob042000 | Drives & flytbare medier | 14 | 3 juni 2009 10:09 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Konvertering af interne harddisk til en ekstern harddisk til genoprette data | condortrans | Drives & flytbare medier | 7 | 11 februar 2009 06:11 |
| Intern eller ekstern HDD? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 5 | 25th Apr 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |