vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Ulkoiset hardrives hitaampaa kuin sisäinen?

Reply

Thread Tools
Old 27 joulukuu 2007, 15:24
Jäsen

Default Ulkoiset hardrives hitaampaa kuin sisäinen?

Hei,

Minulla on ulkoinen hardrive yhteydessä minun tietokone koko ajan. (With kaikki pelit ja musiikki jne.)
Olen niin e-SATA-ja USB-kaapeli kytketty.

Tarvitseeko minun on sekä kaapeleita kytketty?
Joista yksi on beter on kytketty?
Mikä on toinen varten?
On ulkoinen hardrive yhtä nopeasti kuin sisäinen hardrive kanssa, että e-SATA johto kytketty?

Kiitos, odotan teidän replys.
Old 27 joulukuu 2007, 15:26
Jäsen

On todennäköistä, että e-SATA-kaapeli on käytetty tietojen siirtoon ja USB käytetään virtaa asemaan, joten haluamme olla sekä kaapeleita kytketty.
Old 27 joulukuu 2007, 16:16
Jäsen

Kiitos vastauksesta:)
Valitettavasti minulla ei ollut siinä luetellut mutta ulkoinen hardrive tuli oma virtajohto.
Old 29 joulukuu 2007, 14:05
Rahoittajien ryhmän

minun arvata tällöin olla, että se voisi käyttää joko? ehkä se voitaisiin käyttää sisäisen ajaa e-sata tai ulkoinen kanssa hän USB? jos näin on, e-SATA on nopeampi, olen sitä mieltä, niin kuin vain USB menee jopa muutaman sadan mb / s

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hardrives viat ja sitten Lost! Barracuda ja Quantum Fireball activist3 Drives & Removable Media 11 14th Aug 2009 14:00
Ulkoinen / sisäinen kovalevy joita käytetään jatkuvasti blckrob042000 Drives & Removable Media 14 3. Jun 2009 10:09
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
Converting sisäistä HDD ulkoinen kiintolevy takaisin tiedot condortrans Drives & Removable Media 7 11th Feb 2009 06:11
Sisäinen tai ulkoinen hdd? thingie2 Drives & Removable Media 5 25th Apr 2008 17:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.