![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ulkoinen hardrive yhteydessä minun tietokone koko ajan. (With kaikki pelit ja musiikki jne.) Olen niin e-SATA-ja USB-kaapeli kytketty. Tarvitseeko minun on sekä kaapeleita kytketty? Joista yksi on beter on kytketty? Mikä on toinen varten? On ulkoinen hardrive yhtä nopeasti kuin sisäinen hardrive kanssa, että e-SATA johto kytketty? Kiitos, odotan teidän replys. |
|
| |||
| |||
| On todennäköistä, että e-SATA-kaapeli on käytetty tietojen siirtoon ja USB käytetään virtaa asemaan, joten haluamme olla sekä kaapeleita kytketty. |
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta:) Valitettavasti minulla ei ollut siinä luetellut mutta ulkoinen hardrive tuli oma virtajohto. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minun arvata tällöin olla, että se voisi käyttää joko? ehkä se voitaisiin käyttää sisäisen ajaa e-sata tai ulkoinen kanssa hän USB? jos näin on, e-SATA on nopeampi, olen sitä mieltä, niin kuin vain USB menee jopa muutaman sadan mb / s
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hardrives viat ja sitten Lost! Barracuda ja Quantum Fireball | activist3 | Drives & Removable Media | 11 | 14th Aug 2009 14:00 |
| Ulkoinen / sisäinen kovalevy joita käytetään jatkuvasti | blckrob042000 | Drives & Removable Media | 14 | 3. Jun 2009 10:09 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Converting sisäistä HDD ulkoinen kiintolevy takaisin tiedot | condortrans | Drives & Removable Media | 7 | 11th Feb 2009 06:11 |
| Sisäinen tai ulkoinen hdd? | thingie2 | Drives & Removable Media | 5 | 25th Apr 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |