mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Zijn externe hardrives trager dan de interne?

Reply

Thread Tools
Old 27 december 2007, 15:24
Lid Fractie

Default Zijn externe hardrives trager dan de interne?

He,

Ik heb een externe hardrive aangesloten op mijn computer te allen tijde. (Met al mijn spellen en muziek, enz.)
Ik heb zowel de e-SATA en USB-kabel aangesloten.

Moet ik beide kabels aangesloten?
Welke is beter te hebben aangesloten?
Wat is de andere een voor?
Is een externe hardrive net zo snel als een interne hardrive met dat e-sata kabel aangesloten?

Dank u, ik kijk uit naar uw replys.
Old 27 december 2007, 15:26
Lid Fractie

Het is waarschijnlijk dat de e-sata kabel wordt gebruikt voor de data-overdracht en de USB wordt gebruikt voor het voeden van de schijf, zodat u wilt hebben beide kabels aangesloten.
Old 27 dec 2007, 16:16
Lid Fractie

Dank u voor het antwoord:)
Sorry dat ik niet hebben vermeld, maar de externe hardrive kwam met een eigen netsnoer.
Old 29 december 2007, 14:05
Donor Groep

Mijn gok zou zijn dat het zou kunnen gebruiken ofwel? misschien kan dus worden gebruikt als een interne drive met de e-sata, of hij met een externe USB? zo ja, e-sata is sneller, ik denk dat, als USB slechts geldt tot een paar honderd MB / s

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hardrives Storingen en vervolgens Lost! Barracuda en Quantum Fireball activist3 Drives & Removable Media 11 14 aug 2009 14:00
Externe / interne harde schijf voor continu gebruik blckrob042000 Drives & Removable Media 14 De 3 juni 2009 10:09
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
Het omzetten van de interne harde schijf naar een externe harde schijf om gegevens te herstellen condortrans Drives & Removable Media 7 11 feb 2009 06:11
Interne of externe vaste schijf? thingie2 Drives & Removable Media 5 25 apr 2008 17:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.