![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He, Ik heb een externe hardrive aangesloten op mijn computer te allen tijde. (Met al mijn spellen en muziek, enz.) Ik heb zowel de e-SATA en USB-kabel aangesloten. Moet ik beide kabels aangesloten? Welke is beter te hebben aangesloten? Wat is de andere een voor? Is een externe hardrive net zo snel als een interne hardrive met dat e-sata kabel aangesloten? Dank u, ik kijk uit naar uw replys. |
|
| |||
| |||
| Het is waarschijnlijk dat de e-sata kabel wordt gebruikt voor de data-overdracht en de USB wordt gebruikt voor het voeden van de schijf, zodat u wilt hebben beide kabels aangesloten. |
|
| |||
| |||
| Dank u voor het antwoord:) Sorry dat ik niet hebben vermeld, maar de externe hardrive kwam met een eigen netsnoer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn gok zou zijn dat het zou kunnen gebruiken ofwel? misschien kan dus worden gebruikt als een interne drive met de e-sata, of hij met een externe USB? zo ja, e-sata is sneller, ik denk dat, als USB slechts geldt tot een paar honderd MB / s
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hardrives Storingen en vervolgens Lost! Barracuda en Quantum Fireball | activist3 | Drives & Removable Media | 11 | 14 aug 2009 14:00 |
| Externe / interne harde schijf voor continu gebruik | blckrob042000 | Drives & Removable Media | 14 | De 3 juni 2009 10:09 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Het omzetten van de interne harde schijf naar een externe harde schijf om gegevens te herstellen | condortrans | Drives & Removable Media | 7 | 11 feb 2009 06:11 |
| Interne of externe vaste schijf? | thingie2 | Drives & Removable Media | 5 | 25 apr 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |