![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har en ekstern hardrive koblet til datamaskinen min til alle tider. (Med alle mine spill og musikk osv.) Jeg har både e-SATA og USB-kabel koblet til. Må jeg ha begge kablene kobles? Hvilken som beter å ha koblet til? Hva er den andre for? Er en ekstern hardrive like rask som en intern hardrive med at e-SATA-kabelen koblet til? Takk, jeg ser frem til ditt replys. |
|
| |||
| |||
| Det er sannsynlig at e-SATA-kabel brukes til data transferral og USB brukes for strømtilførselen til stasjonen, så vil du ha både kabler tilkoblet. |
|
| |||
| |||
| Takk for svar:) Beklager at jeg ikke hadde det oppført, men det ytre hardrive kom med sin egen strømkabel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min gjetning vil da være at den kan bruke begge? kanskje så den kan brukes som en intern stasjon med e-SATA, eller ekstern med han USB? Hvis ja, e-SATA er raskere, tror jeg, som USB bare går opp til et par hundre mb / s
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hardrives Feil og Lost! Barracuda og Quantum Fireball | activist3 | Drivere og flyttbare medier | 11 | 14 august 2009 14:00 |
| Eksterne / interne harddisken for kontinuerlig bruk | blckrob042000 | Drivere og flyttbare medier | 14 | 3 juni 2009 10:09 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Konvertering intern HDD til en ekstern HDD til å gjenopprette data | condortrans | Drivere og flyttbare medier | 7 | 11 februar 2009 06:11 |
| Intern eller ekstern HDD? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 25 april 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |